Proizvođači automobila za sekundu zarade više nego većina ljudi u Srbiji za godinu dana - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Proizvođači automobila za sekundu zarade više nego većina ljudi u Srbiji za godinu dana

Automobili su skupe stvarčice.

Oni koji su se upustili u samostalne projekte znaju koliko je sve skupo, a zamislimo kako izgleda kada proizvodite milione delova, razvijate nove tehnologije, zapošljavate stotine hiljada ljudi, pa, ponekad platite ogromne kazne zbog nepoštovanja ekološke regulative…

Ipak, treba imati u vidu da proizvođači automobila zarađuju ogromne sume novca, koji doduše biva brzo i potrošen. Dok ste pročitali prethodnu rečenicu, oni pojedinačno zarade više nego što to vama pođe za rukom za nekoliko godina.

KompanijaGodišnji prihodiZarada po časuZarada po minutuZarada po sekundi
Toyota$275 milijardi$31.4 miliona$523,889$8,731
Volkswagen$255 milijardi$29.1 milion$484,399$8,073
Daimler$176 milijardi$20.1 milion$355,363$5,589
Honda$137 milijardi$15.7 miliona$261,349$4,356
Mitsubishi$136 milijardi$15.5 miliona$258,702$4,312
Ford$127 milijardi$14.5 miliona$241,903$4,032
General Motors$122 milijardi$14.0 miliona$233,038$3,884
BMW$113 milijardi$12.9 miliona$215,137$3,586
Stellantis$99 milijardi$11.3 miliona$188,375$3,140
Nissan$91 milijarda$10.4 miliona$172,919$2,882

Kompanija Uswitch je napravila istraživanje na ovu temu, sakupivši podatke od vodećih svetskih automobilskih kompanija. Ove informacije nisu tajne, jer proizvođači na kvartalnom planu objavljuju brojke vezane za prodaju i zaradu. Naravno, godišnje sumiranje pruža najbolji uvid u prethodno poslovanje kompanije. Uswitch je zauzeo drugi kurs, podelivši godišnju zaradu na manje vremenske jedinice, sve do sekunde.

Pred nama je tabela koja prikazuje kako stvari stoje s prvih 10 automobilskih kompanija na svetu po pitanju zarade.

S 8.731 dolarom koliko zaradi svake sekunde, Toyota je prva na listi, a sledi Volkswagen s 8.073. Malo dalje iza japanskog i nemačkog konglomerata je Daimler, a čak i Nissan koji je 10., zarađuje gotovo 3.000 dolara svake sekunde.

Ovo sigurno sve stavlja u drugačiju perspektivu kada je reč o finansijskim dešavanjima u automobilskoj industriji. Međutim, s druge strane, Toyota je potrošila preko milijardu dolara tokom 2020. samo za reklamiranje, i to samo u SAD!

Vrele Gume

Danas objavljeno

Električni automobil iz Bugarske biće među najjeftinijim na tržištu

Vanja A

Za mjesec dana u Beograd stiže Formula 1

Vanja A

Najmoćniji serijski terenac će postojati još godinu dana

Vanja A

Ostavite komentar