Od tog broja 581.270 su putnička vozila iz Mercedesove game (rast od 21.8 odsto u odnosu na prvi kvartal 2020. godine), dok je Smart prodao 9.729 (plus od 65.9 odsto).
Komercijalna vozila Mercedes-Benz su takođe zabeležila rast prodaje, i to 18.2 odsto na 76.328 primeraka.
U Kini je plasirano 222.520 vozila (rast 60.1 odsto), a u Severnoj Americi 88.318 (plus od 12.5 odsto).
Treba napomenuti da je prodaja plug-in hibirdnih i potpuno električnih modela iznosila otprilike 10 odsto od ukupne prodaje.
Takođe, Mercedes navodi da je do sada već primio oko 20.000 narudžbina za novi električni model EQA i više od 50.000 nardužbina za novu S klasu.
I BMW Group je u prvom kvartalu zabeležio rekordnu prodaju, pa je tako za prva tri meseca 2021. širom sveta plasirao 636.606 vozila BMW, Mini i Rolls-Royce (rast od 33.5 odsto u poređenju sa istim periodom 2020. godine).
U Kini je kupce našlo oko 230.000 vozila (60.000 više nego 2020. u istom periodu), u Evropi 239.000 (+ 8 odsto), a u SAD-u 78.000 (povećanje od 17 odsto).
U BMW-u ističu da je prodaju podstaklo veliko zanimanje za njihovim elektrifikovanim vozilima, budući da je sa 70.200 primeraka prodaja takvih vozila BMW Groupe duplirana u odnosu na prvi kvartal 2020.
Sam BMW je inače u prva tri meseca 2021. prodao 560.543 automobila (rast 36.2 odsto), čemu su najviše doprineli SUV modeli (njihovo učešće u prodaji iznosi 36.5 odsto), ali veliko interesovanje vlada i za Serijom 5 i Serijom 3 (rast od 43 odnosno 43.6 odsto)
Autoblog.rs