Aktuelni GLC debitovao je 2015. godine kao naslednik GLK klase. Promena u nazivu modela donela je i novi, moderniji dizajn, koji je ovom restilizacijom dodatno naglašen.
Rešetka maske hladnjaka je vizuelno “pojačana”, a preoblikovan je i prednji branik koji ima nove, hromirane ukrasne detalje.
Mercedes je restilizovao svoj popularni SUV, a uz stilske promene stižu i tehnološka unapređenja.
Promenjen je i dizajn farova a LED svetla dolaze kao standard.
Pozadi su takođe restilizovana stop svetla. Nov je i izgled izduvnih cevi koje su sada trapezoidnog oblika.
Unutrašnjost je pretrpela veće promene, zahvaljujući uvođenju novog MBUX multimedijalnog sistema koji uključuje i digitalnu instrument tablu, kao i veliki, centralno postavljeni ekran u obliku tableta.
Kupcima će na raspolaganju biti i novi dezeni presvlaka sedišta, koji su dodatno osvežili unutrašnjost putničke kabine.
Za kraj, Mercedes je redizajnirao i multifunkcionalni volan sa dodatnim komandama na njemu.
Motorizacija se sastoji od dva benzinca i tri dizelaša. Oba benzinska agregata imaju 48-voltnu tehnologiju takozvanog “blagog hibrida”.
Slabiji GLC 200 4Matic raspolaže sa 197 ks (145 kW), a jači GLC 300 4Matic proizvodi 258 ks (190 kW).
Bazični dizelaš je GLC 200d 4Matic sa 163 ks (120 kW), a slede GLC 220d 4Matic sa 194 ks (143 kW) i GLC 300d 4Matic sa 245 ks (180 kW).
Mercedes je proširio i ponudi opcione opreme. Tako kupci sada mogu da naruče Dynamic Body Control sistem adaptivnog ogibljenja.
Pored toga, dostupan je i specijalni paket za terensku vožnju (Off-Road Engineering Package), sa predefinisanim “Off-Road” i “Off-Road+” režimima vožnje.
Oni koji se odluče za doplatni Driving Assistance paket dobiće i adaptivni tempomat koji je u stanju da, po potrebi.
Restilizovani Mercedes GLC biće predstavljen na ženevskom sajmu automobila, koji počinje 5. marta.
U prodajne salone stiže polovinom 2019, a cene će biti saopštene naknadno.
B92