12. Januara 2022.

Predviđanja iz 2012. godine: KAKO ĆE SVIJET IZGLEDATI 2022. godine su se OBISTINILA

Big Portal

Tom Skot je podelio svoja razmišljanja o tome kako će izgledati 2022. godina na svom Jutjub kanalu još 2012. godine – i od tada je budno pratio razvoj događaja.

Jutjuber je predvideo da će se granice na ekranima Eplovih telefona smanjiti – i da će tehnološka kompanija promeniti njihove tekstove fontova u narednoj deceniji.

Takođe je tačno pretpostavio da će 5G „prekriti zemlju“ za pristup internetu – ali je priznao da ovo nije nužno teško pogoditi.

Verovao je u blogove

Skot je takođe napravio nekoliko promašaja u pogledu napretka tehnologije – uključujući davanje prioriteta korišćenju mobilnih uređaja u odnosu na desktop računare.

Gledajući unazad, rekao je: “Samo sam to potpuno propustio. Ta tranzicija je počinjala, a ja to nisam primetio.”

Jutjuber, koji ima skoro 5 miliona pretplatnika, zamislio je da će Epl izbaciti slušalice opremljene kamerama i mikrofonima koji će stalno snimati naše živote.

Priznao je: „Ljudima se do sada ne sviđa ideja da se sve pamti i da se te informacije dele sa korporacijama.”

Skot je takođe rekao da jedna stvar koju nije primetio u tehnološkim trendovima, a koju je trebalo da primeti u 2012. je spori pad „blogovanja“. Krajem 2000-ih, postalo je popularno da ljudi započinju sopstvene blogove – koji su bili forumi za pisanje ideja i širenje informacija na mreži. Ali do sredine 2010-ih, ovo je pretekao Tviter, gde su korisnici mogli da dele svoja uverenja jednim klikom na dugme, sve na jednom mestu.

A sada Skot ima predviđanje za 10 godina od sada – da će sadržaj kratke forme dominirati nad dužim video zapisima na platformama kao što je Jutjub.

Rekao je: „Mislim da će kratki video snimci učiniti Jutjubu ono što je Tviter učinio blogovima.

Povratak u budućnost

„LJudi će i dalje praviti video sadržaj dugog formata, i dalje će se povezivati i gledati, ali kratki format je toliko jednostavniji da će ga biti mnogo više.

„To nije savršena analogija, ali imam loš osećaj da će kratki video-snimci pobediti samo zahvaljujući brojnosti.“

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare