Kada je kapacitet u pitanju, prve baterije imaju 1 GWh, ali će se on povećati do 3-5 GWh sledeće godine. Jedina mana novih baterija je što je natrijum prilično teži od litijuma, pa njihov energetski kapacitet nije tako visok, ali se radi na povećanju.
U ovom trenutku baterije podnose gustinu energije od 160 Wh/kg, a nagovešteno je da će sledeće generacije Na-jonskih ćelija premašiti prag od 200 Wh/kg. Hvaljena baterija koju koriste Tesla vozila oznake 4680 koja sada ide u model Y ima samo 244 Wh/kg gustine energije u nedavnim testovima, što znači da natrijum-jonske ćelije ne treba potcenjivati, s obzirom na pristupačnost sirovina, piše Fudzilla.
Fabriku natrijum-jonskih baterija završila je tokom leta HiNa Battery, u partnerstvu sa državnom elektroenergetskom kompanijom China Three Gorges Corporation (CTG). Dve filijale CTG-a, zajedno sa vladom grada Fujanga gde je fabrika izgrađena, dale su deo sredstava i podsticaja za istraživanje i proizvodnju natrijum-jonskih baterija.

Izvor: Shutterstock
Na-jonske ćelije kompanije HiNa imaju gustinu energije od 145 Wh/kg i izdržavaju 4500 punih ciklusa punjenja-pražnjenja. Istraživanje kompanije je usmereno na razvoj druge generacije koja bi trebalo da isporuči do 200 Wh/kg gustine energije i udvostruči svoje cikluse punjenja.
Benchmark.