15. Decembra 2021.

Predstavljen novi Genesis G90 – pogledajte luksuz iz Koreje

Big Portal

Novi G90 izgleda veoma impresivno i iznutra i spolja. Iako ovde više nećemo pronaći V8, pogon ne razočarava.

Genesis sve više “bruji” o vodećim modelima “nemačkog trojstva” predstavljanjem nove verzije G90.

Pre dve nedelje, Korejci su pokazali slike eksterijera automobila, koji može da se pohvali vitkijom i elegantnijom siluetom u odnosu na prethodnika. Ali ne može se poreći da je zadnji deo veoma sličan francuskom DS 9.

Sada je vreme da otkrijete unutrašnjost, specifikacije pogona i opremu. I mora se priznati da se ima čemu diviti.

Genesis G90 je obogaćen kožom, drvetom, aluminijumom i ugljeničnim vlaknima i dizajniran je da oduševi one koji žele da ga voze, kao i one koji žele da se voze u njemu.

Kao što je ranije najavljeno, G90 će takođe biti dostupan sa 19 cm dužim međuosovinskim rastojanjem.

Tu je i sistem za zabavu drugog nivoa sa ekranima od 10,2 inča, odvojenim tabletom za kontrolu zavesa, masažama, klima uređajem, multimedijom i osvetljenjem raspoloženja.

Štaviše, unutrašnjost je prekrivena premazom kako bi se sprečio rast bakterija i mikroorganizama. Sistem aktivnog smanjenja buke takođe bi trebalo da odvoji putnike od spoljašnjeg sveta.

Ali to nije sve, jer G90 može da ima dupli krovni otvor za prednje i zadnje redove – međusobno nezavisno kontrolisane. Ako i dalje niste zadovoljni luksuzom, Genesis nudi tri vrste automatskih mirisa u G90, a pored toga, vozač može da aktivira jedan od četiri režima, koji pomoću Bang & Olufsen audio sistema sa 23 zvučnika, masaže ( takođe smešteni na prednjim sedištima), pomenuti mirisi i osvetljenje dovode putnike u pravo raspoloženje.

Zadnja vrata se, s druge strane, mogu zatvoriti električno pomoću dugmeta na prednjoj ili zadnjoj konzoli. Pored masaže, prednja sedišta pumpaju i bočne oslonce pri brzinama iznad 130 km/h iu Sport režimu, kao i pri ulasku i izlasku.

Korejci su radi udobnosti vožnje koristili višekomorno vazdušno vešanje (standardno u proširenoj verziji) u G90, koje može da otkrije nepravilnosti na 100 m ispred automobila i pripremi šasiju, podižući je za 10 mm. Na neravnim putevima, vešanje se može podići za 25 mm.

Za bolje rukovanje, G90 ima upravljanu zadnju osovinu (standardna za dugačku verziju). Zanimljivo rešenje je „šoferski” metod kočenja, koji omogućava vozaču da koči biranjem jedne od tri postavke sa odgovarajućom silom koja ne ometa udobnost putnika.

Najnovija rešenja su dopunjena, između ostalog, obimnim head-up displejom, brojnim pomoćnicima u vožnji, ažuriranjem sistema i multimedija putem oblaka, mogućnostima deljenja automobila preko pametnog telefona, kontrolom nekih funkcija na nivou aplikacije i mogućnošću korišćenja auto bez ključa.prebacujemo svoj otisak prsta u sistem.

Za razliku od svog prethodnika, novi G90 više ne pokreće veliki V8 motor. Umesto toga, ispod haube nalazimo 3,5-litarski V6 sa dvostrukim kompresorom koji generiše 380 KS i 530 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Snaga će se prenositi preko 8-brzinskog automatskog menjača na zadnje ili na sve točkove. Nešto drugačiji pogon može se naći u proširenoj verziji. Ovde će biti dostupan samo pogon na 4 točka, a srce će takođe biti 3,5-litarski V6 motor, ali opremljen kompresorom na električni pogon, koji će vam omogućiti brže postizanje maksimalnih performansi.

Novi Genesis G90 za sada ima svoj debi u Južnoj Koreji, ali bi se automobil u bliskoj budućnosti trebao pojaviti i na drugim tržištima, uključujući SAD ili čak i Evropu. Ovo je nesumnjivo snažna ofenziva usmjerena na aktualne lidere u segmentu luksuznih limuzina.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare