MC20 Cielo koristi isto Nettuno V6 motor iz kupea. Trolitarski agregat isporučuje 630KS i 730Nm maksimalnog obrtnog momenta i kombinuje se sa osmostepenim automatskim menjačem sa dva kvačila. Maksimalna brzina je veća od 320km/h.
Maserati ima tri verzije karbonskog monokoka za MC20: kupe, kabriolet i električnu varijantu. One se razlikuju po distribuciji i slojevima ugljeničnih vlakana. Monokok Ciela fokusiran je na veću krutost i teži je od arhitekture kupea za samo 65kg.
Veća krutost je potrebna radi kompenzovanja sklopivog krova, koji se spušta ili podiže za samo 12 sekundi. U krov je ugrađen prozor za staklom koje može trenutno da se zamagli. Maserati napominje da je ovo najveći stakleni prozor u ovom segmentu.
Specijalna PrimaSerie početna edicija biće ograničena na 60 primeraka i imaće jedinstvene elemente poput posebne plave boje, alkantare i kože u kabini sa kontrastnim šavovima. Prva serija ima mat crne felne od 20 inča, a specijalno su odrađene čak i oznake automobila. U ponudi su i specijalne karbonske felne koje smanjuju težinu vozila za 30kg.
MC20 Cielo je dobio sva unapređenja koja su ugrađena u kupe za 2023. godinu, uključujući nove kontrolne poluge iza upravljača, novi taster za svetla i dodatnu bezbednosnu tehnologiju. Cielo raspolaže i sistemima za automatsko kočenje, prepoznavanje saobraćajnih znakova i kamerom koja pokriva pun krug oko vozila.
Izvor: Nacionalnaklasa