U poređenju sa varijantom sa SUS motorom, najveća izmena je na prednjem kraju, gde je E-Transit Custom dobio sjajnu masku i potpuno redizajnirana LED svetla. Port za punjenje baterije je u braniku sa desne strane, a sa leve je znak E. Nova grafika primenjena je i na zadnje svetlosne grupe, gde su oznake E Transit i Custom zatamnjene.
Ford za sada nije objavio tehničke specifikacije, osim da vozilo može da pređe do 380km sa jednim punjenjem. Ovde je reč ne o rezultatu merenja, nego o proceni na osnovu WLTP ciklusa. Ostaje da se vidi da li će novi model koristiti bateriju od 68kWh iz E-Transita.
Ford Pro planira da prodaje E-Transit Custom sa istim električnim motorima od 183KS i 268KS iz većeg modela. U oba slučaja agregat je na zadnjoj osovini i generiše 431Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Novi Fordov električni kombi koristiće novu generaciju SYNC4 multimedijalnog sistema sa ekranom od 12 inča. Baterija će moći da šalje energiju za napajanje eksternih uređaja snagom do 2,3kW.
Proizvodnja počinje tek sledeće godine, a vozilo će se sklapati u Fordovoj fabrici u turskom Koačeliju, gde će se odvijati i proizvodnja električnog Volkswagenovog Transportera sledeće generacije.
Izvor: Nacionalnaklasa