Audi A6 koji se prodaje u Kini je nešto drugačiji od onog koji poznajemo, proizvodi se u lokalnoj režiji i prodaje se isključivo s produženim međuosovinskim rastojanjem. Na Auto Shanghai 2021. je debitovala verzija A6 koju nismo očekivali, jer reč je o čisto električnom modelu. Naravno, ovaj koncept nije klasičan sedan, već dolazi u Sportback formi podsećajući na A5 i A7.
![](https://vrelegume.rs/wp-content/uploads/2021/04/audi-a6-e-tron-concept-1-1024x576.jpg)
Ukoliko intrigantnu A6 e-tron nomenklaturu ostavimo po strani, pred sobom vidimo atraktivni, elegantni „liftbek“ s masivnim točkovima od 22 cola i čistim bočnim profilima, čemu doprinose kamere koje zamenjuju retrovizore i odsustvo ručki vrata. S dužinom od 4,96 metara, širinom 1,96 i visinom 1,44 metra, A6 e-tron je sličnih dimenzija kao A7 Sportback.
![](https://vrelegume.rs/wp-content/uploads/2021/04/audi-a6-e-tron-concept-2-1024x576.jpg)
Fascinantna uska matrična LED svetla dolaze u stilu projektora, i mada smo ovu tehnologiju videli ranije, Audi je otišao dalje i razvio video igru za smartfon, koja se projektuje na zidu ispred automobila, umesto na centralnom ekranu.
![](https://vrelegume.rs/wp-content/uploads/2021/04/audi-a6-e-tron-concept-3-1024x576.jpg)
Što se zadnjeg dela tiče, A6 e-tron koncept usvaja široku svetlosnu traku s digitalnim OLED elementima, sličnim kao kod restilizovanog Q5. Audi tvrdi da ova tehnologija nudi „gotovo bezgranično podesive varijacije“ kada je u pitanju svtelosni potpis, uključujući „fensi“ 3D prostorne efekte, po prvi put prisutne na jednom vozilu iz Ingolštata.
![](https://vrelegume.rs/wp-content/uploads/2021/04/audi-a6-e-tron-concept-4-1024x576.jpg)
Kao što smo i najavili, koncept počiva na Premium Platform Electric arhitekturi, zajednički razvijenoj od strane Audija i Porschea. Q6 e-tron i naredna generacija Macana će biti prvi serijski modeli koji će iskoristiti PPE platformu od 2022. U međuvremenu, A6 e-tron je konstruisan kao elektromobil s dva motora, koji isporučuju 476 ks (350 kW) i istovremeni obrtni moment od 800 Nm. To je dovoljno da sprint do „stotke“ bude obavljen za manje od četiri sekunde.
![](https://vrelegume.rs/wp-content/uploads/2021/04/audi-a6-e-tron-concept-5-1024x576.jpg)
Koncept iz Šangaja rapolaže impresivnim specifikacijama, što uključuje sve od quattro pogona do vazdušnog oslanjanja. Velika baterija od 100 kWh je postavljena između osovina za optimalan raspored mase, a podržava brzo punjenje do 270 kW. U prevodu, pruža domet do 300 kilometara za samo 10 minuta punjenja, dok se od 5 do 80 odsto kapaciteta baterije može napuniti za 25 minuta.
Nažalost, u Ingolštatu još uvek nisu spremni da obelodane enterijer, ali kažu da će dosta toga moći da se pretpostavi iz modela na PPE platformi koji stižu sledeće godine.
Vrele Gume