Prošle su skoro dve godine otkako je Maserati predstavio MC20 kupe. Na premijeri tog automobila, italijanski proizvođač je rekao da je u planu i verzija sa otvorenim krovom, i konačno je tu. Zove se MC20 Cielo (“nebo” na italijanskom), i to je sledeća iteracija novog superautomobila kompanije, i neće biti poslednja.
MC20 Cielo koristi isti Nettuno V6 koji pokreće MC20 kupe. U pitanju je 3.0-litarski motor koji proizvodi 630 konjskih snaga (463 kW) i 730 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok je maksimalna brzina, kako se navodi, preko 320 km/h.
Maserati je za MC20 razvio tri varijante “monokok” karoserije od ugljeničnih vlakana: jednu za kupe, drugu za kabriolet i treću za EV varijantu. Oni se razlikuju po orijantaciji i slojevitosti ugljeničnih vlakana. Dok je kupeov “monokok” konstruisan za njegovu težinu i performanse, verzija za Cielo je fokusira na povećanje krutosti.
Maserati MC20 Cielo teži samo 65 kilograma više od MC20 kupea. Dodatna krutost je neophodna da bi se kompenzovao sklopivi krov roudstera, koji se može otvoriti ili zatvoriti za samo 12 sekundi.
Krov takođe ima veliku hromatsku staklenu ploču koja se trenutno može pretvoriti iz providne u neprozirnu, zahvaljujući tehnologiji tečnih kristala u polimerima (PDLC).
Maserati će kupcim najpre ponuditi limitiranu seriju PrimaSerie Launch Edition. Proizvodnja je ograničena na samo 60 vozila, koji će imati jedinstvene, ekskluzivne karakteristike, kao što je nova Acquamarina boja spoljašnjosti. Troslojna farba je deo Maserati Fuoriserie programa i kombinuje pastelno sivu sa akvamarin liskunom.
Unutrašnjost, PrimaSerie Launch Edition dobija alkantaru boje leda i kožu, sa akvamarinskim kontrastnim šavovima na instrument tabli.
Maserati takođe koristi istu nijansu za natpis “PrimaSerie” na naslonima za glavu. Isti tekst vidljiv je i na mat-crnim točkovima od 20 inča.
Na prvi pogled, MC20 Cielo ne izgleda previše drugačije od kupea, ali je Maserati morao da napravi nekoliko dizajnerskih i konstruktivnih promena da bi vozilo prilagodio krovu koji se može sklapati.
Osim toga, dizajnirani su i novi točkovi u stilu dvostrukog X napravljene od specijalne legure. Maserati će takođe ponuditi felne od ugljeničnih vlakana koje smanjuju ukupnu masu vozila za dodatnih 30 kg.
Maserati za sada nije objavio kada će se roudster naći u prodaji niti koliko će koštati.