14. Oktobra 2022.

Poznatiji reper „završio“ na dresu Barselone

Big Portal

Ova odluka donesena je u čast Drejka, kanadskog repera, tekstopisca i glumca koji je prešao 50 milijardi strimova na Spotifaju, a koji je potpisao četvorogodišnji ugovor o sponzorstvu sa Barsom u maju ove godine.

Spotifaj je najpopularnija muzička platforma na svetu i broj strimova prikazuje slušanost određenog izvođača.

Po ugovoru na dresu fudbalskog tima naćiće se i imena drugih uspešnih i poznatih umetnika.

Kao deo inicijative da se prizna impresivno dostignuće Kanađanina, prvi tim Ćavija Ernandeza trebalo bi da obuče specijalno napravljenu verziju dresa tokom zagrevanja pre meča, a na kojoj se nalazi na prednjoj strani natpis „Drejk”, a na leđima broj „50”.

U izjavi na Barsinoj veb stranici u znak obeležavanja uspeha, potpredsednica marketinga Žuli Gui istakla je da savez Katalonaca sa Spotifajem „očekuje komercijalni odnos”.

„Kao što smo više puta rekli, to je strateški odnos kroz koji nastojimo da spojimo dva sveta koja mogu da izazovu emocije, a to su muzika i fudbal.Ova inicijativa je još jedan primer želje i inovativnog duha naše saradnje. Po prvi put u našoj istoriji, ime našeg glavnog partnera na prednjoj strani dresa zamenjujemo međunarodno priznatim umetnikom Drejkom,koji jeprešao 50 milijardi strimova na Spotifaju”, istakla je Žuli.

Dodaje da ova inicijativa pokazuje potencijal da postanemo jedinstvena platforma za pružanje iskustava koja nam pomažu da se približimo našim obožavaocima i nove publike širom sveta.

Mark Hazan, koji je Spotifajev potpredsednik za partnerstva, objasnio je kako je platforma za striming „uvek pokazivala da želimo da ovo partnerstvo bude proslava fanova, igrača i umetnika na globalnoj sceni.Nema veće pozornice od El Klasika”.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare