28. Oktobra 2020.

Poznata automobilska marka mijenja logo poslije četvrt vijeka

Big Portal

Novi znak osvanuće na modelima ove kompanije od 2021. godine, rekao je novi generalni direktor KIA Ho Sung Song govoreći o petogodišnjem planu te kompanije koji će biti predstavljen takođe početkom sljedeće godine.

​”Plan S” ne znači samo promjenu vizuelnog identiteta kompanije, već i strategije u proizvodnji, a Ho navodi kako će njihovi modeli biti “dinamičniji, stilizovaniji i inventivniji”, sa više oslanjanja na električna vozila, prenosi “Automotiv njuz”.

​KIA planira da uloži 25 milijardi dolara u razvoj novih modela i da u narednih pet godina ima u svojoj gami čak 11 električnih vozila.

Njihovi dolazeći električni modeli biće zasnovani na platformi koja ima umjerenu cijenu, a dijeliće je sa bratskim “Hjundaijem”. U južnokorejskoj kompaniji očekuju da električni modeli do 2025. godine čine 20 odsto njihove svjetske prodaje.

​Logo kompanije tako će biti drastično izmijenjen poslije više od četvrt vijeka i neće više biti sastavljen od tri slova smještena unutar elipse, kako je 1994. godine dizajniran znak po kome je ta kompanija prepoznatljiva.

Sada će tri slova iz naziva kompanije dobiti moderniji izgled i biće međusobno povezana, prenosi Sputnjik.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare