Potpuno nova Toyota Corolla Cross - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Potpuno nova Toyota Corolla Cross

Potpuno nova Toyota Corolla Cross u najprodavaniju gamu modela na svetu donosi prostranost, praktičnost, kao i moćan i snažan dizajn SUV automobila C segmenta.

Novi SUV ne samo da upotpunjuje porodicu Corolla verzija – uz Hatchback, Touring Sports i Sedan, već zaokružuje i Toyotinu liniju SUV vozila koja sada kupcima nudi najširi asortiman na evropskom tržištu.

Zasnovana na Toyotinoj TNGA filozofiji, Corolla Cross koristi najnoviju platformu GA-C koja omogućava unapređenje izgleda, opreme, tehnologije i voznih karakteristika vozila.

Snažan, robustan stil novog Toyotinog SUV-a posebno je skrojen za evropsko tržište, s jedinstvenom kombinacijom prednjih i zadnjih svetala, prednjom maskom s dvostrukim trapezom, uz proširene trodimenzionalne blatobrane i izduženu kabinu urbanog SUV-a.

Corolla Cross je dugačka 4460 mm, široka 1825 mm, visoka 1620 mm, i ima međuosovinsko rastojanje od 2640 mm. Smeštena je između Toyote C-HR i RAV4, u samom središtu veoma konkurentnog evropskog tržišta C-SUV segmenta, i nudi udobnost, praktičnost i svestranost neophodne za aktivne porodice s malom decom.

Unutrašnjost obezbeđuje izvanrednu preglednost svim putnicima, dovoljno prostora za glavu i noge putnika na prednjim i zadnjim sedištima, velike otvore zadnjih vrata, više svetlosti i osećaj prostranosti koji pruža panoramski krovni otvor.

Prtljažni prostor kombinuje lako pristupačnu, nisku visinu poda sa širokim otvorom vrata što ga čini pogodnim za utovar velikih predmeta, kao što su kolica ili bicikli.

S najnovijim litijum-jonskim baterijama, novi sistem baterija je moćniji i 40% lakši nego ranije.

I snaga elektromotora i benzinskog motora su poboljšani, što je rezultiralo povećanjem ukupne snage sistema za više od 8%.

Verzija FWD sa 2,0-litarskim hibridnim pogon isporučuje 146 kW/197 KS, pružajući ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 8,1 sekundu.

Verzija AWD-i ima dodatni, snažni električni motor na zadnjoj osovini koji daje impresivnih 30,6 kW.

Zadnji motor se automatski uključuje, kako bi pružio bolji kontakt s podlogom, samopouzdanje u vožnji i bezbrižnost, čak i u uslovima slabog prianjanja.

Ovako opremljena, AWD-i Corolla Cross ima isti nivo ubrzanja kao FWD verzija.

Danas objavljeno

Volkswagen vraća Up nakon dve godine pauze?

Zeljka

Dacia proizvela 7.000.000-ti automobil

Zeljka

Najbolji i najgori automobili u 2021. po Klarksonu

Zeljka

Ostavite komentar