To znači da je 4,0 litarski V8 twin-turbo motor pojačan sa fabričkih 450 kW/612KS i 900 Nm na 691 kW/940KS i 1280 Nm obrtnog momenta (novi turbo punjači, filter za vazduh, nova ECU jedinica, sportski izduvni sistem…).
Posaidon u kratkoj vesti navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 2,8 sekundi, kao i da je najveća brzina ograničena na 350 km/h.
Takođe, pominju se i modifikovano oslanjanje, niže težište i poboljšano upravljanje, kao i jače kočnice.
Cena paketa u Nemačkoj iznosi 52.000 evra.
Kome je to ipak previše, Posaidon za ovaj model nudi još tri, slabija paketa.
Tako je za 4.200 evra dostupan bazni paket sa 515 kW/700KS i 950 Nm (ova verzija do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde), sledi paket od 24.000 evra koji podrazumeva 610 kW/830KS i 1100 Nm (do 100 km/h za 3,0 sekunde), kao i kit od 29.990 evra sa 647 kW/880KS i 1200 Nm (do 100 km/h za 2,9 sekundi).
Na kraju treba reći da je u pripremi i top paket sa svih 736 kW/1000KS.
Ivan Mitić–Autoblog.rs