Takođe, veliki broj zainteresovanih su ljudi koji do sada nisu bili vlasnici nekog od Porscheovih modela.
Zvanična promocija Taycana će se održati u septembru (što znači da će moći da ga vide i posetioci sajma u Frankfurtu), a treba podsetiti da je ovaj automobil pre nekoliko godina najavljen konceptom Mission E.
Taycan (što bi inače trebalo da znači “živahan, mladi konj”) pokreću dva elektromotora (jedan napred i jedan pozadi) sa ukupno 440 kW/600KS, dok će autonomija sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija iznositi oko 500 km (baterije će se na punjačima od 800 volti za manje od 20 minuta napuniti dovoljno za vožnju od oko 400 km).
Automobil će od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 3,5 sekundi, a do 200 km/h će stizati za manje od 12 sekundi.
Uz standardni Taycan, sledeće godine stiže i Taycan Cross Turismo, a oba će se proizvoditi u fabrici u Cufenhausenu, i to u seriji od oko 40.000 primeraka godišnje.
Taycan će cenovno biti smešten između modela Cayenne i Panamera, a po nekim nezvaničnim informacijama biće dostupan u verzijama Taycan, Taycan 4S i Taycan Turbo.
Kako su još ranije objavili iz Porschea, veliki broj narudžbina za Taycan na američkom tržištu dolazi od sadašnjih vlasnika Teslinih modela.
U svakom slučaju, Nemci najavljuju da će Taycan biti najsportskiji i tehnički najnapredniji automobil u svom segmentu – pravi Porsche.