Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S u problemima s brzinom na „testu severnog jelena“ - BIGportal.ba
Auto-moto Test

Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S u problemima s brzinom na „testu severnog jelena“

Odgovarajuće podešavanje ogibljenja može donekle neutralisati negativan efekat težine vozila, a to možemo upravo da uvidimo u ispitu izbegavanja koje je odradio Porsche Taycan Cross Turismo.

Pa, teško možemo reći čak i da je reč o „donekle“, jer je njegova masa prosto prevelika da bi sistem oslanjanja mogao da se izbori s njom u izvesnim situacijama.

Kao što je poznato, da bi vozilo uspešno prošlo test španske publikacije, mora to da uradi pri najnižoj brzini od 77 km/h. U video klipu možemo da vidimo kako je električni Porsche ostao „pribran“ tokom testa, ali je uspeo uspešno da ga odradi tek pri 74 km/h. Sve preko toga podrazumevalo je rušenje čunjeva.

Ovo je zanimljivo, jer je standardni Taycan Turbo S iste snage, prošao ispit pri 78 km/h. Štaviše, iste je širine i gotovo iste težine kao Cross Turismo. Kako onda tako različiti rezultati?

U videu se ističe da širina Cross Turisma predstavlja izazov na uskoj traci, ali kao što smo spomenuli, karavan je iste širine kao i sedan. Doduše, autori kažu da su na Cross Turismu gume drugog proizvođača, a i ranije smo mogli da vidimo kako različiti pneumatici značajno utiču na krajnji rezultat testa. Ne znamo o kojim se gumama radi, ali budući da se Cross Turismo vodi kao sportski krosover, moguće je da nisu tako ekstremne za eksploataciju na asfaltu.

Pored toga, Cross Turismo je takođe nešto viši i teži od standardnog Taycana. Razlika nije velika, ali je činjenica da je upravljivost kod višeg vozila lošija. To se posebno odnosi na električne automobile poput Taycan Cross Turisma, jer je on težak čak 2.404 kilograma. Čak i neznatno povećanje klirensa može da komporomituje brze promene pravca.

Za Taycan Cross Turismo, to je ovde jedini problem. Radi se o sjajno ukomponovanom automobilu pri višim brzinama, koji pruža predvidivost i stabilnost. U poređenju s Ford Mustangom Mach-E od pre par nedelja, Cross Turismo deluje mnogo stabilnije. Međutim, jedini problem mu je što ne može da skrene dovoljno brzo da bi izbegao rušenje čunjeva, ili pri ulasku ili izlasku, ili u oba slučaja.

Vrelegume.

Danas objavljeno

Prve isporuke bolida sa Rimčevim pogonom početkom 2022, cijena 2 miliona eura

Vanja A

Kako se “rađaju” bahati vozači: Saobraćaj je samo drugi način pokazivanja kulture stanovništva

Vanja A

Ovo su najskuplji kvarovi automobila

Vanja A

Ostavite komentar