Porsche Carrera GT uz „V10 pjesmu“ do maksimalne brzine - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Porsche Carrera GT uz „V10 pjesmu“ do maksimalne brzine

Marka koja je 959 opremila sofisticiranim pogonom na sve točkove i iznjedrila 918 Spyder, visokotehnološki „plug-in“ hibrid s V8 motorom, između ove dve perjanice je lansirala nešto još poželjnije – Carreru GT.

S atmosferskim V10 koji snagu šalje na zadnje točkove putem manuelnog menjača, sve što vam je potrebno su benzin i otvoren put bez ograničenja brzine. Poznati YouTuberAutoTopNL, koji zarađuje tako što vozi brze automobile na deonicama nemačkih „autobanova“ bez brzinske restrikcije, imao je priliku da se nađe za volanom Carrere GT.

Rođena u eri kada filter čađi za benzince jednostavno nije postojao, kada je ekološka regulativa bila mnogo „labavija“, Porscheova perjanica iz 2000-ih svira pravu „V10 simfoniju“, koja vrhunac doživljava pri 9.000 o/min. Čak i po današnjim merilima, radi se o ozbiljno brzom automobilu, koji se ne oslanja na turbopunjače niti hibridnu asistenciju.

S automobilskom industrijom koja se postepeno okreće električnom pogonu, bezbedno je reći da ovakav dragulj od motora nikada više neće biti instaliran u jedan serijski automobil. Šteta što posle Carrere GT nije usledio još jedan V10 model. Mada V8 hibridni sklop 918 Spydera isporučuje više snage, postoji nešto jedinstveno i magično u vezi sa zvukom koji proizvodi 5,7-litarski motor Le Man korena.

Pored toga, dizajn ovog Porschea stari kao dobro vino, a završeci izduvnih cevi su i dan danas jedni od najatraktivnijih. Sigurni smo da bi ljubitelji ove nemačke marke, i to oni s prilično dubokim džepom, stajali u redu da mogu da priušte nešto slično, nešto što bi evociralo na duh Carrere GT.

U međuvremenu, Porsche koketira s idejom lansiranja novog krunskog dragulja, otkada je u novembru 2020. predstavio 919 Street model u glini, koji je držao u tajnosti par godina. Međutim, po šefu kompanije, Oliveru Blumeu, novi hiperautomobil neće na scenu stupiti pre 2025. Vrlo je verovatno da će biti u većoj meri elektrifikovan nego što je to slučaj s 918 Spyderom, mada ne treba da isključujemo prisustvo motora s unutrašnjim sagorevanjem.

Vrele Gume

Danas objavljeno

Sud odlučio: Gradovi nemaju pravo da progone Euro 6 automobile zbog visokih emisija NOx

Zeljka

Svi padaju, Dacia raste

Zeljka

Test: Ford EcoSport 1.0 EcoBoost

Vanja A

Ostavite komentar