Završetak prvih primeraka očekuje se u junu, a kupci u Britaniji već mogu da upute narudžbinu po početnoj ceni automobila od 230.000 funti.
Za razliku od originalnog 914, koji je koristio Volkswagenov redni 1,8 litarski motor sa četiri cilindra, u novu verziju će biti ugrađen 3,4 litarski redni agregat sa šest cilindara iz prve generacije Caymana S.
Podaci o performansama još nisu potvrđeni, a inženjeri trenutno rade na setapu šasije. Satandardni 987 Cayman S imao je 293KS i 340Nm. Fifteen Eleven planira da ugradi veće ventilisane diskove, četovorklipne Brembo čeljusti i pojačanja šasije da bi vozilo podnelo veliku snagu.
Iz Caymana je pozajmljena i arhitektura ogibljenja, uz poboljšanje postignuto ugradnjom ručno podesivih opruga i amortizera.
Planirana je upotreba ugljeničnih vlakana za izradu lukova blatobrana, prednjeg branika i prednjeg karoserijskog poklopca. Najavljen je i aktivni zadnji spojler koji se automatski podiže pri višim brzinama.
Automobil neće imati prepoznatljiva svetla koja se podižu iz karoserije, a na njihovo mesto će doći nove jedinice sa LED tehnologijom. Originalni targa krov ostaje, a panel će biti napravljen od stakla. Fifteen Elenen obećava ugođaj kao pri vožnji kabrioleta tokom čitave godine.
Obnovljeni 914 će imati izduvne cevi od nerđajućeg čelika i set Fuchs aluminijumskih felni od 18 inča, kao i Michelin Pilot sport pneumatike.
Kabina će dobiti par kožnih Recaro sedišta i novi AP komplet papučica sa električnom komandom gasa umesto tradicionalne veze sajlom. Inženejri su preoblikovali zaštitni zid od požara i pomerili rezervoar za gorivo da bi putnici dobili nešto više mesta.
Izvor: Nacionalnaklasa