Ramovš je dodao da Linglong, čije ime će nositi Superliga sledeće sezone, donosi mnogo pozitivnih stvari, jer veruje da će biti još većih ulaganja u budućnosti.
Superliga je posle pet godina dobila naslovnog sponzora i potpisala saradnju sa kineskom kompanijom, koja će u naredne tri sezone da izdvoji blizu 1,4 miliona evra.
“Stvar ugovora je da se ne priča o ciframa, ali u principu smernice su takve da je realan okvir. Imamo saradnju na tri godine, rastući je… Nerealna su očekivanja da ugovor bude višemilionski. Sve što se podeli na 16 klubova ne može da zadovolji naše klubove u finansijskom smislu, ali smo se konsultovali sa svim klubovima i dobili saglasnost da završimo posao“, rekao je Ramovš Tanjugu.
On je priznao da kompanija Linglong, koja je treća u Kini po proizvodnji guma, ima mnogo veće mogućnosti nego što trenutno izdvaja za srpski fudbal, ali da veruje da davati više novca kako bude rasla firma u Zrenjaninu.
Podsetimo, Poljska prva liga Ekstraklasa nedavno je prodala TV prava za naredne dve sezone za basnoslovnih 116 miliona evra. Po toj računici, Poljaci će po sezoni od TV prava zaraditi 58 miliona evra, dok će Srbija profitirati oko 450.000 evra godišnje.
“Hteli smo da napravimo korak unapred, a ne da stojimo u mestu ukopani i čekamo da neko donosi ogroman novac. Sarađivaćemo sa ozbiljnom kompanijom”, rekao je Ramovš, koji se posebno zahvalio marketing službi Fudbalskog saveza Srbije zbog pomoći u dogovoru sa Kinezima.
Ramovš ističe da je od velikog značaja što je kompanija Linglong prepoznala baš Superligu kao brend, iako je imala mogućnost da bira i ostala takmičenja i organizacije u drugim sportovima.
“Superliga godinama nije imala naslovnog sponzora, mi smo u proteklom periodu tražili partnera sa kojim bismo mogli da napravimo iskorak. Ta saradnja neće drastično promeniti situaciju u srpskom fudbalu, niti to može da se uradi preko noći, ali je nama bitno što smo pridobili poverenje tako moćne kompanije”.
Prema njegovim rečima Linglong će, uz prefiks Superlige, ugraditi i logo za domaće takmičenje.
“Trudićemo se da budemo poslovni i pragmatični u odnosu kako bismo ispunili sve, ali i nadogradili saradnju. Linglong Superliga će svuda pisati i taj vid sponzirstva je najinteresantinije i najvidljivije”.
Ramovš je odbacio da postoji ideja da fudbaleri Crvene zvezde i Partizana igraju u prilagođenom terminu za kinesko tržište, bar u ovom momentu.
“Nije bila to tema, niti su Kinezi tražili, sve se spekuliše u javnosti… Mišljenja sam da moramo da budemo maksimalno korektni, a da li će oni o tome razmišljati ne znam. Ako bude bilo interes razgovaraćemo naknadno”, zaključio je bivši fudbaler Prištine, OFK Beograda, Čukaričkog i nekoliko nemačkih klubova.