Na dionici dugoj 30,9 kilometara, biće izgrađeno 25 mostova i tri tunela, a vrijednost radova, koje će izvoditi kineska kompanija “Čajna kontrakšn korporejšn” je 450 miliona evra.
Kada bude završena, novom saobraćajnicom će se, od Čačka do Požege, umjesto dosadašnjih 45 minuta, stizati dva puta brže.
Na drugoj dionici, od Prijevora do Lučana, dugoj 15,5 kilometara, izgradiće se 20 mostova i tunel dug 750 metara, a na trećoj dionici, od Lučana do Požege, dugoj sedam kilometara, tri mosta, tunel, petlja u Lučanima i most preko rijeke Bjelice.
Kod Požege, kako je planirano, Koridor 11, ka Crnoj Gori, ukrštaće se sa auto-putem Beograd–Sarajevo, a kod Čačka, sa Moravskim koridorom, koji bi trebalo da počne da se gradi ove godine.
Koridor 11 biće povezan i sa Koridorom 10 – od Mađarske do Sjeverne Makedonije, čiji je južni krak, kroz Grdelicu, kompletno završen i u subotu, 18. maja, biće svečano pušten u saobraćaj.