17. Oktobra 2021.

Počeli testovi modela Piech GT

Big Portal

Kompaniju je osnovao Toni Pih (Tony Piech), sin pokojnog šefa Volkswagen grupe Ferdinanda Piha. Potvrđeno je da je počela i faza razvoja SUV modela na istoj platformi.

Razvoj kupea kasni zbog pandemije korona virusa, a kada se nađe na tržištu konkurenti će mu biti Porsche Taycan i Audi e-tron GT, kao i tradicionalni kupei sa prednjim pogonom Jaguar F-Type i Nissan GT-R.

Za pogon se koriste baterija od 75kWh i tri električna agregata – jedan na prednjoj osovini i dva na zadnjoj. Kombinovana snaga je 610KS, a deklarisano ubrzanje od 0-100km/h traje manje od 3 sekunde. Piech Automotive navodi da će GT stizati do 200km/h za manje od 9 sekundi.

Predviđena autonomija je 500km, a toku je rad sa kompanijom TGOOD na razvoju sistema brzog punjenja koji će omogućiti da se 80% kapaciteta baterije napuni za samo pet minuta. Tehnički detalji nisu objavljeni.

Ukoliko se koristi evropska CCS2 stanica za punjenje snage 350kW, baterija može da se napuni do 80% kapaciteta za osam minuta.

Kompanija želi da se vozilo ponaša kao pravi sportski automobil i da privuče kupce koji obično biraju benzinske sportske modele. Piech GT je težak 1.800kg, a kompanija pokušava da postigne dobre vozne karakteristike podelom baterijskog pakovanja na dve celine – u centralnom tunelu i na zadnjoj osovini.

U kombinaciji sa pozicijom električnih agregata, to se odražava povoljno na raspored težine, kakav su ranije mogli da postignu samo sportski modeli sa SUS motorima, navodi kompanija. Ovakav raspored znači da sedišta mogu da se spuste niže, pošto nema baterija u podu.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare