Sklapanju prvog modela su prisustvovali MotoGP vozači Enea Bastijanini i Luka Marini.
U poređenju sa prethodnim 821, novi Monster je 18 kg lakši. Sa “suvom” težinom od 166 kg je isto težak kao i Yamaha YZF-R25 s punim rezervoarom goriva. Zasluge za smanjenje težine ima i novi agregat zapremine 937 kubika, koji je veći i snažniji, ali 2,4kg lakši.

Dvocilindarska Desmodromic Testastretta jedinica donosi 111 KS na 9.250 o/min i 93 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500 o/min. To je 3 KS i 7 Nm više na značajnije lakšoj mašini. To takođe znači da novi Monster ima bolji odnos snage i težine.
Što se dizajna tiče, novi Monster je kompaktniji i uži na stranama, a sve u svemu ima i bolje upravljačke karakteristike.
Ostale karakteristike:
43 mm USD prednja viljuška
Podesiv monošok amortiuer + dvostrana zadnja viljuška
17-inčne aluminijumske felne + Pirelli Diablo Rosso III pneumatici
Prednja 320 mm kočnica (dupli disk) + Brembo M4.32 čeljusti
Zadnja 245 mm kočnica (disk) + Brembo čeljust
4.3-inčni TFT ekran
820 mm visina sedišta (u ponudi je i visina od 800 mm)
ABS, režimi vožnje, kontrola proklizavanja, kvikšifter + još mnogo toga
Monster je uvek bio najpopularniji model iz Borgo Panigale, a preko 350.000 jedinica je distribuirano širom sveta.
U novom izdanju će biti dostupan u Ducati Red crvenoj, Dark Stealth crnoj, sa crnim felnama, kao i Aviator Grey sivoj sa Red GP felnama.
Izvor:Moto-berza.com
Foto: Ducati