5. Aprila 2020.

Play Store i App Store su povećali prihode tokom prvog tromjesečja

Big Portal

Ovo se naravno podudara sa COVID-19 pandemijom i povećanim korišćenjem mobilnih uređaja širom sveta.

Prosečno vreme provedeno u aplikacijama i igrama na Androidu poraslo je za oko 20% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine. Potrošači su preuzeliu 31,5 milijardi aplikacija kombinovano tokom perioda januar-mart, na Play Store (22,5 milijardi) i App Store (9 milijardi) prodavnicama.

Ukupan novac, potrošen na obe platforme, iznosi 23,4 milijarde dolara. Od toga je 15 milijardi dolara potrošeno na iOS-u a 8,3 milijarde dolara na Androidu. Najviše su trošili korisnici iz SAD i Kine kada je u pitanju iOS platforma, dok su na Androidu najviše trošili korisnici iz Južne Koreje, Japana i SAD.

Najviše preuzimane aplikacije i za iOS i za Android, tokom prvog tromesečja, bile su TikTok, WhatsApp i Facebook, a slede ih Instagram i Facebook Messenger. Facebook, WhatsApp i Facebook Messenger vodeći su po broju mesečno aktivnih korisnika.

Izvor: Benchmark/App Annie

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare