17. Marta 2020.

Pad prodaje novih vozila u prva dva mjeseca 2020. najavljuje “crnu” automobilsku godinu

Big Portal

Pojedinačno najveće automobilsko tržište u Evropi počelo je da trpi udarce usled pandemije, što je loš predznak za celo tržište EU kada je reč o 2020. godini.

Iako broj od 484.996 prodatih vozila i dalje deluje impozantno, to je za skoro 10 odsto slabiji rezultat u odnosu na period januar-februar 2019. godine.

Uz to treba imati u vidu da se posledice pandemije na trgovinu automobilima u prva dva meseca i nisu toliko osetile, u poređenju sa mesecima koji su tek pred nama.

Podaci koje je objavio specijalizovani sajt focus2move pokazuju da je u Nemačkoj u januaru i februaru najviše podbacio Opel (-22.4%), a zatim Ford (-18,1%).

Nisu se proslavili ni Audi (-10,1%), kao ni lider po broju prodatih automobila u Nemačkoj, Volkswagen (-7,6%).

Interesantno je da je jedan proizvođač i u takvoj situaciji uspeo da napravi više nego dobar rezultat, a reč je o Seatu. Španci su u Nemačkoj u prva dva meseca prodali za 25% više automobila nego u periodu januar-februar 2019.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare