Kako prenosi B92, Ford je saopštio da je tokom drugog kvartala u SAD prodao 650.336 vozila. To je 4,1 odsto manje u odnosu na isti period prošle godine.
Prodaja automobila potonula je 21,4 odsto u tromesečnom periodu dok su SUV vozila prodavana 8,6 odsto manje nego lane.
Sa druge strane, prodaja kamioneta američke kompanije skočila je 7,5 procenata u odnosu na isti lanjski period.
Brend Ford imao je ukupno pad prodaje od četiri procenta, dok je prodaja brenda Linkoln potonula 6,7 odsto.
“Na veoma konkurentnom tržištu u drugom kvartalu povećali smo udeo na tržištu pikapova, a sa uvođenjem’rendžera’ dodatno smo proširili nabolju paletu vozila u Americi”, kazao je Mark Lanev, potpredsednik Forda zadužen za marketing, prodaju i servisnu službu.
“Takođe smo počeli da prodajemo novog ’eksplorera’ krajem ovog kvartala. Sa ’eksplorerom i novim ’eskejpom’ koji stiže uskoro, na putu smo da do kraja godine imamo najnoviju paletu SUV vozila na tržištu”, dodao je Lanev.
Izvor:B92.net