Ferrarijeva privatna staza, La Pista di Fiorano, slavi pola veka postojanja, a sad je na nju stigao i prvi električni “sportista”. U pitanju je Ferrari 250 Testa Rossa, ali u nešto drugačijoj razmeri i sa električnim pogonom.
Kad kažemo da iza ovog automobila stoji Little Car Company, stvari postaju jasnije. U svakom slučaju, malo ko je očekivao da će ovaj automobilčić stići na slavnu stazu.
Doveli su ga Top Gear i Ollie Kew za upravljačem. Kako je Ferrari aminovao izradu ovakve replike, stvorena je prilika da se automobilčić sa nejakim pogonom pojavi u društvu najbržih na svetu i isproba ovaj gotovo sveti asfalt.
Konkretno, radi se o 16,2 KS maksimalne snage i maksimalnoj brzini od 80 km/h. A za razliku od Baby Bugattija, ova je igračka znatno upravljiviija, objašnjava Kew. To i nije čudno ako se zna da ova originalna replika košta čak 94.000 evra.
“Ovom stvari se upravlja predivno. Veoma je stabilan i ima neke karakteristike velikih sportskih automobila”, kaže Kew.
Ianče, rekord kruga drži F1 bolid Ferrari 2004, kojim je upravljao Šumaher, sa vremenom od 1 minut 19 sekundi.
Električni “Ferrari” je posao odradio za 2:26.97 min, što je dovoljno da bude prvi i najbrži električni auto na Ferrarijevoj stazi.
Nije najbrži automobil, bezobrazno je skup za igračku, ali je “najzabavniji električni auto”, zaključili su u Top Gear-u.
B92.