Ovih 7 NAMIRNICA koristimo svakodnevno, a one utiču na stvaranje CELULITA! - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Ovih 7 NAMIRNICA koristimo svakodnevno, a one utiču na stvaranje CELULITA!

Redovno vežbate a celulit je i dalje tu. Problem je možda u ishrani!

Ako redovno vežbate i ne zanemarujete postupke limfne drenaže, a celulit je i dalje na mestu, najverovatnije je problem u ishrani.

Zbog toga koraci ka novom “ja” uvek počinju sa zdravom ishranom i pravilno formulisanom ishranom. 

  • Sir

Sir ima mnoštvo korisnih svojstava. Par kriški mocarele sa svežim povrćem nikako vam neće naštetiti, ali uvek treba da znate kada treba da prestanete. Naš glavni neprijatelj, kao u slučaju mesnih delikatesa, je natrijum. Zadržava vodu u telu, usporava metabolizam i čini celulit vidljivijim.

  • Mesni proizvodi

Kobasice, šunka, pa čak i obožavana pršuta siguran su put do stvaranja celulita. Visok sadržaj natrijuma ne samo da može učiniti “narandžinu koru” još vidljivijom, već može dovesti i do mnogo ozbiljnijih zdravstvenih problema, uključujući probleme sa bubrezima.

Foto: Pixabay
  • Voćni jogurti

Čak i male teglice jogurta u kojima uživate tokom ručka ili doručka mogu doprineti pojavi “kori narandže” na butinama i zadnjici. Stvar je u tome što mnogi od njih imaju “tonu” dodatog šećera. Jedna porcija sadrži u proseku 15 do 29 g šećera – otprilike isto kao i vaše omiljene bombone. To ne znači da morate potpuno odustati od omiljenog voćnog jogurta, samo odaberite opcije gde koncentracija šećera ne prelazi 11 grama – na primer, grčki jogurt.

  • Gazirana i slatka pića

Kolagen igra ključnu ulogu u glatkoći kože, a šećer usporava njegovu proizvodnju. Za razliku od kolača i čokolade, slatka pića mogu izgledati prilično bezopasno. Da bi koža uvek bila elastična i zategnuta, vredi se odreći svih slatkih soda i pakovanih sokova, kao i alkoholnih koktela sa sirupima u sastavu. Pijte čistu vodu, voćne sokove, a na zabavama se odlučite za čašu vina.

Sir i pored mnoštva dobrih svojstava, može da dovede do pojave celulita

  • Sosov

Gotove sosove, čiji je asortiman na policama supermarketa ogroman, trebalo bi jednom zauvek izbrisati sa liste za kupovinu. U sastavu gotovih sosova nema ni traga svežeg paradajza, ali je zato prepun E-aditiva, boja, konzervansa, zasićenih masti i ogromne količine soli. Ako ne možete da zamislite život bez sosova, pripremajte ih sami kod kuće. Da, nije lako, ali je dobro za zdravlje.

  • Beli hleb

O opasnostima belog hleba pisali smo više puta, a sada je naš “heroj” ponovo ovde. Višak brzih ugljenih hidrata, koji se u procesu varenja pretvaraju u šećer, doprinosi ne samo povećanju telesne težine, već i smanjenju proizvodnje kolagena, što čini neravnine celulita većim i uočljivijim. Umesto belog hleba potrudite se da konzumirate hleb napravljen od celih zrna.

Pixabay
  • Brza hrana

U borbi protiv celulita, brza hrana je kontraindikovana čak i onima sa dobrim metabolizmom. Visok sadržaj masti, brzih ugljenih hidrata, konzervansa i začina, a da ne pominjemo ogromnu količinu soli koja je deo “poslastica” negativno utiče na vaš izgled. Naravno, retko i kao izuzetak možete sebi priuštiti porciju pomfrita (čak i modeli to rade), ali preterivanje sa takvom hranom je jednostavno kontraindikovano.

Danas objavljeno

Kako izabrati slatku i zrelu lubenicu

Vanja A

Ananas moćan saveznik u borbi protiv grčeva i gubljenja kilograma

Vanja A

4 pravila za brigu o koži ukoliko se tuširaš češće tokom ljeta

Vanja A

Ostavite komentar