Ove namirnice nikako ne smijete da jedete prije spavanja! - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Ove namirnice nikako ne smijete da jedete prije spavanja!

TAMNA ČOKOLADA Kako ovo grešno zadovoljstvo može biti loše za vas, pitate se? Što je tamnija, to je čokolada slasnija, zar ne? Ipak, čokolada s visokim procentom kakaa takođe sadrži i veće količine kofeina koje će vas razbuditi, podstaći rad metabolizma i omesti vaš san. Iz istog razloga suzdržite se…

TAMNA ČOKOLADA

Kako ovo grešno zadovoljstvo može biti loše za vas, pitate se? Što je tamnija, to je čokolada slasnija, zar ne? Ipak, čokolada s visokim procentom kakaa takođe sadrži i veće količine kofeina koje će vas razbuditi, podstaći rad metabolizma i omesti vaš san. Iz istog razloga suzdržite se od ispijanja kafe i drugih kofeinskih napitaka prije spavanja.

ZAČINJENA HRANA

San usporava većinu tjelesnih funkcija uključujući i rad probave. Ukoliko pojedete prije spavanja začinjenu hranu isprovociraćete probavni sistem na pojačani rad. Povrh toga, jaki začini povisiće temperaturu tijela i tako dodatno zbuniti organizam.

MASNA HRANA

Možda će vam konzumacija slasne pice ili prženih krompirića pomoći da lakše zaspite, ali će vam takva hrana ujedno i omesti miran san. Naučnici sa fakulteta u Minesoti sproveli su studiju na miševima koja je pokazala da hranjenje masnim namirnicama osigurava duže spavanje, ali je ono prožeto nemirom i čestim buđenjima.

CRVENO MESO

Hrana s visokim postotkom proteina poput crvenog mesa, zahtijeva dugotrajan proces probave. Za tijelo je posebno neugodno ako se konzumira bez ugljenih hidrata, pa je takav tip namirnica bolje izbjegavati prije odlaska na spavanje.

PAHULJICE

Toplo mlijeko je prirodni sedativ koji provjereno uspavljuje. Ako ga pomiješate s tipičnom hranom za doručak, poput pahuljica mogli biste usporiti proces tonjenja u san. Glavni razlog za to krije se u velikoj količini šećera koji se industrijski dodaju u proizvodnji i koji razbuđuje organizam. Iz istog razloga izbjegavajte i sve druge vrste poslastica s visokim postotkom šećera.

LISNATO POVRĆE I MAHUNARKE

Povrće s visokim postotkom prehrambenih vlakana poput zelja, kelja, celera i mahunarki odlično djeluje na probavni sistem, pa se preporučuje da se jede tokom dana. Izbjegavajte ipak ovu vrstu povrća prije spavanja, jer će omesti rad probave i miran san.

KISELO VOĆE

Dobar san ometaće i neko kiselo voće poput pomorandži i malina. Unos vitamina prije spavanja otežaće pravilan rad probavnog sistema, ali vam i dati energiju koju ne želite da osjetite prije spavanja. Čuvajte se i konzumacije paradajza prije sna, jer on sadrži dosta kiseline koja podstiče gorušicu.

MH.rs

Danas objavljeno

Naučnici sa njemačkog Univerziteta: Jedan sastojak ljutih paprika može da uništi ćelije raka

Zeljka

Za današnji ručak pravi DOMAĆI SPECIJALITET: Kombinacija PILETINE i KUPUSA

Zeljka

Napravljen veštački mozak koji se razvija poput ljudskog

M.

Ostavite komentar