Ovako izgleda karavanska verzija osvježenog BMW-a Serije 3 - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Ovako izgleda karavanska verzija osvježenog BMW-a Serije 3

Serija 3 Touring (G21) “ispeglala” je bore.

Naravno, promjene su iste kao i kod limuzinskog izdanja i suptilnog su karaktera. Najupečatljivije izmjene fokusirane su na anfas sa drugačijom svjetlosnom grupacijom. Postavljeni su i blago modifikovani odbojnici, kako naprijed, tako i pozadi. Karavanska verzija “trojke” ima i nešto drukčiju zadnju svjetlosnu grupu, dok su promjene u enterijeru potpuno identične.

Auto Klub - Svježi BMW Serije 3 izgleda odlično, a Touring možda i bolje:  pogledajte video i fotogaleriju

Paleta motora je ista kao i kod sedana. Sve kreće sa 318i i dvolitarskim turbo benzincem od 156 ks i 250 Nm. Modeli 320i koristi motor iste zapremine koji dostavlja 184 ks i 300 Nm, dok 330i nudi 245 ks i 400 Nm. Kao vrh ponude kod benzinaca i dalje ostaje potentni M340i xDrive sa 374 ks i 500 Nm.

Auto Klub - Svježi BMW Serije 3 izgleda odlično, a Touring možda i bolje:  pogledajte video i fotogaleriju

Čast dizelaša brane dva agregata. Dvolitarski motor se nalazi u modelima pod oznakama 318d i 320d. U prvoj verziji isporučuje 150 ks i 320 Nm, a u potonjoj 190 ks i 400 Nm. Dalje, tu je 330d, koji koristi trolitarski redni “šestak” i raspolaže sa 286 ks i 650 Nm. Ponos dizelaša ostaje M340d sa potentnih 340 ks i 700 Nm.

Ovako izgleda karavanska verzija osvježenog BMW-a Serije 3

Elektrifikacija je u punom jeku kod bavarskog brenda, pa tako i “trojka” ima u svom portfoliju dve plug-in hibridne postavke – 320e i 330e. Obje varijante upotrebljavaju dvolitarski benzinski agregat u ulozi SUS jedinice uz pomoć elektromotora. Kod slabijeg izdanja vozač može računati na 163 ks i 300 Nm, a kod druge na 184 ks i 300 Nm.

Osvježena Serija 3 proizvodiće se na tri lokacije. Za potrebe evropskog tržišta “trojka” se montira nadomak sjedišta BMW-a, u Minhenu. Ovaj as iz D segmenta silaziće sa proizvodnih traka u Meksiku (za sjevernoameričku klijentelu), kao i u Šenjangu (za kinesko tržište), prenosi

 AutoRepublika.

Danas objavljeno

Njemačka podržala zabranu automobila na benzin i dizel od 2035.

Vanja A

Mercedes Vision EQXX oborio sopstveni rekord OD 1000 Km

Vanja A

Kola na suncu? Nije smak svijeta

Vanja A

Ostavite komentar