22. Marta 2021.

Ovako bi mogla da izgleda moderna Lancia Delta

Big Portal

Lancia Delta

Italijanski dizajner Sebastiano Ciarcia je sebi postavio zadatak oživljavanja jednog od najznačajnijih italijanskih automobila, a priloženi renderi pokazuju mogući izgled osmišljen za moderno doba.

Nadahnut filozofijom “forma sledu funkciju“, za cilj je imao da zadrži ključne karakteristike i linije automobila. Dugotrajan Ciarcin projekat, prvi put objavljen u januaru, pokazuje prilično impresivan razvoj i rezultate.

Lancia Delta

Kako piše Jutarnji.hr, dizajn je kompletno modernizovan prateći tradiciju. Prednji kraj je naglašen zahvaljujući oštrim i uskim prednjim svetlima, a zadržani su veliki usisnici vazduha i “isklesani” branik. Agresivniji izgled je postignut oštrim naborima i otvorom za vazduh na prednjoj haubi, te izraženim lukovima zadnjih točkova – koji sadrže više krakova od svog legendarnog prethodnika. Zadnji deo odlikuju retro svetla između kojih su smeštene dve izduvne cevi i upečatljivi difuzor koji umalo ne dodiruje tlo.

Lancia Delta

Nadahnut Deltom S4, reli bolida Grupe B, Ciarcia je predstavio i reli verziju u ikonskim Martini bojama s karakterističnim alu naplacima i izraženijim prednjim razdelnikom i malenim spoljašnjim retrovizorima napravljenim od ugljeničnih vlakana. Reli verziju odlikuje i modifikovani zadnji kraj s povećanim krilom, staklom od Perspexa, drugačijim dizajnom izduvnih cevi te većim difuzorom.

Lancia Delta

Jedino što razočarava kod ove moderne interpretacije italijanske legende jeste mala šansa da ga Lancia zapravo proizvede. Prošlog meseca je redizajniran jedini postojeći model Ypsilon, i naravno, i dalje ne postoji dovoljno interesa za udovoljavanje entuzijastima. Međutim, nada umire poslednja, jer je predsednik Stellantisa obećao buduća ulaganja u brend. Podsetimo se, Delta je poznata po svojim sportskim verzijama, koje su dominirale Svetskim šampionatima u reliju u kasnim 1980. i 1990. godinama s ukupno 46 pobeda na trkama i 6 uzastopnih titula konstruktorskog šampiona od 1987. do 1992. godine.

Jutarnji

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare