Ovo rešenje predlaže koncept urbane strukture u kojoj bi se stadion razvijao paralelno sa okruženjem kao jedintveni sportsko-komercijalni sistem.
Jedan od ključnih aduta ovog rešenja je javna promenada koja bi povezala severno i južno područke oko stadiona, koji bi naravno bio centralna tačka.
Osim stadiona, projekat uključuje i druge objekte sportskog sadržaja, tržni centar sa lokalima, poslovne prostore, javne površine za odmor i relaksaciju i trenutno najveći problem navijača koji dolaze na utakmice Zvezde – parking.
Jedna od osnova koncepcije projekta je očuvanje identiteta Crvene zvezde, pa su autori zadržali prepoznatljivi tunel kojim igrači izlaze na teren ispod zapadne tribine.
Prvi sprat osmišljen je kao svojevrsna promenada – tzv. “prsten” koji omogućava stadionu da “živi” 300 dana godišnje, a posetiocima da dožive iskustvo Crvene zvezde kao jedinstvenog brenda.
Crvena zvezda nije izabrala nijedan pobednički projekat, već je dodelila tri “treća” mesta.
“Niko nije bio za prvo i drugo mesto. Neki su slali futurističke projekte za koje je potrebno 200 miliona evra, drugi su napravili samo kozmetičke promene, pa su zbog toga dodeljena samo treća mesta”, objasnili su za B92 iz Zvezde.