Kampanja je započela prethodne nedjelje porukama na bilbordima, koje su izazvale pažnju javnosti aludirajući na aktuelne izazove i svakodnevne dileme naših sugrađana.
Nagađalo se da se radi o reklamama koje su za cilj imale riješiti probleme u saobraćaju ili da je riječ o političkim kandidatima, te da je u pitanju najava neke kontroverzne predstave.
Poruke potpisane sa sloganom “Nemoj da mračiš. Popij svijetlo.” koje su osvanule danas na bilbordima u Banjoj Luci otkrile su da je riječ o novoj kampanji za brend “Nektar pivo”.
Iz Banjalučke pivare navode: „Živimo u vrijeme kada u našoj svakodnevnici i u digitalnom prostoru sve više ljudi ima izraženu potrebu da na sve gleda iz negativnog ugla, jednostavno “mrače”, često bez ikakve potrebe. Zbog toga je Nektar pivo odlučilo da započne borbu protiv “mračenja“.
Podsjećamo, prethodnih dana na ulicama Banjaluke osvanuli su bilbordi sa neobičnim porukama, koje pomalo “mrače”, aludirajući na vječite dileme sugrađana. Na društvenim mrežama pojavile su se fotografije bilborda u Banjaluci kod Elektrotehničkog fakulteta sa porukom “Bolje da si upisao Mašinski”, kod Kampusa “Bolje da si išao zapadnim tranzitom”, a na kružnom toku vrlo zapaženi “Nikad ti nećeš naučiti kretanje u kružnom”. Banjalučani, naročito poznati tviteraši, te domaći instagrameri zapazili su ove bilborde, pitajući se ko stoji iza poruka.