Oslonac za nogu s lijeve strane trebao bi koristiti svaki vozač - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Oslonac za nogu s lijeve strane trebao bi koristiti svaki vozač

Ne nedostaje vozača koji, umjesto da stave nogu na naslon za noge, drže ga direktno iznad papučice kvačila.

Noga je uvijek spremna za promjenu stepena prijenosa? Da, ali i spreman za oštećenje kvačila.

Pravila tehnike vožnje mijenjala su se s godinama, i to na drastičan način. Da biste to saznali, dovoljno je samo malo vožnje sa starim vozačem.

Najpopularnije greške?

Ubrzavanje automobila i njegovo stavljanje u neutralni položaj – jer motor manje troši u praznom hodu.

Mjenjanje brzina pri najnižim okretajima – jer se potrošnja goriva opet smanjuje pri niskim okretajima.

I na kraju, držeći nogu direktno iznad papučice kvačila umjesto na osloncu za noge – jer je tada vozač spreman za brzu promjenu stepena prijenosa.

Komplet za gorivo, kočnice pedala kvačila oslonac za noge na papučicu  poklopca jastučići za MAZDA 2 3 6 Demio DJ BL BM GJ CX-5 CX5 CX 5 CX3 CX9  CX7 pribor Mazda

Noga iznad kvačila je oštećeno kvačilo

Držanje noge iznad papučice kvačila takođe je štetno za automobil. Vozač nikad ne zna koliko njegova noga levitira preko pedale i koliko je nježno pritiska. Vrlo blagi pritisak može natjerati kvačilo u rad – učinak sličan vožnji na tzv. pola kvačila. Učinke je lako predvidjeti. Rad gasa zajedno s malo pritisnutim kvačilom znači oštećenje kvačila. Sistem razdvajanja ne može trajati duže od 10.000 ili 20.000. km – sve zavisi o tome koliko je agresivan stil vožnje.

Kad vozač drži nogu iznad papučice kvačila umjesto naslona za noge i na taj način oštećuje kvačilo, može sa sigurnošću pretpostaviti da ima izuzetno skupu naviku. Jer se popravak neće računati u stotinama, nego u hiljadama maraka. Komplet kvačila košta od 100 do 800 maraka – iznos zavisi. No, taj iznos često uključuje zamajac sa dvostrukom masom (plivajući zamajac) i uvijek cijenu rada mehaničara – što znači da račun neprestano raste.

Korisni savjeti

Kvačilo treba biti ispravno podešena i početi uključivati čim se papučica popusti za jedan centimetar.

Prilikom svakog mijenjanja stepeni prijenosa papučicu kvačila pritisnite do kraja.

Tokom vožnje nemojte nogu držati na papučici kvačila, jer povećavate proklizavanje i trošenje lamele.

Ne polazite s velikim gasom, jer nepotrebno povećavate trošenje lamele.

Papučicu kvačila puštajte s osjećajem. I prebrzo i presporo puštanje papučice povećava trošenje lamele.

Kvačilo nije kočnica. Nakon vožnje unazad najprije zakočite, a tek potom krenite naprijed.

Ako se zaustavite na iznimno velikoj uzbrdici, vratite se do ravnog dijela i onda krenite.

Izbjegavajte sportsku vožnju i polazak uz škripu guma, jer u samo nekoliko vožnji možete uništiti lamelu.

(automobili.ba)

Danas objavljeno

Koliko je naporno voziti Formulu 1?

Vanja A

Dobra vijest za kupce: Padaju cijene baterija za električna vozila

Vanja A

Kia EV6 impresivna na testu „severnog jelena“

Vanja A

Ostavite komentar