Organizatori Australijan opena pokrenuli su marketinški plan za ovosezonsko izdanje svog turnira usput se “oslonivši” na Novaka Đokovića.
Đoković je sedmostruki i aktuelni šampion turnira, a trenutno služi i kako bi pomogao organizatorima da sakriju od javnosti radove u kompleksu.
“Reklamni plakat na kojem je aktuelni šampion Novak Đoković je izdignut iznad Melburn parka ove nedelje, kojim smo sakrili progres treće i finalne faze našeg 271,5 miliona dolara vrednog preuređenja, koje će biti završeno za Australijan open 2023. godine”, navodi se u saopštenju organizatora.
Projektom koji je započet 2010. godine prvi Grend slem sezone će dobiti novi stadion za više svrha, novi medijski centar, dva nova terena za igranje i novo logističko središte.
Ovakvi planovi organizatora AO došli su nakon što je lokacija turnira obezbeđena do 2036. godine, što ne čudi s obzirom da je 2019. oboren rekord sa tek nešto manje od 800.000 gledalaca.