Šef Opela, Mihael Lošeler, potvrdio je oživljavanje Mante, koja je originalno bila kupe sa zadnjim pogonom. Do zvanične potvrde je došlo tokom Stellantisovog „EV Day 2021“ događaja, kada je takođe naglašeno da će konglomerat uložiti 25 milijardi evra u elektrifikaciju.
Što se tiče Opela i njegovog britanskog ogranka Vauxhall, plan je da do 2028. bude čisto električna marka. S tim u vezi, Lošeler je rekao: „Opel će u ponudu staviti Manta-e model do sredine dekade, koji će oduševiti naše kupce.“
Nemačka marka je takođe nedavno skinula veo s baterijske, restaurirane verzije prvobitne Mante A, demonstrirajući kakvom EV tehnologijom raspolaže. Naravno, nova mašina će biti revidirana „od glave do pete“ u skladu s vladajućim trendovima.
Dizajn koncepta je predstavljen kroz usamljeni tizer, prikazan tokom prezentacije, koji sugeriše da bi nova Manta mogla da preuzme formu SUV kupea.
Nisu objavljeni dodatni detalji u vezi s budućim modelom, ali se zna da će koristiti jednu od četiri Stellantisove namenske EV platforme, po svemu sudeći ili STLA Medium ili STLA Large, dizajnirane za premijum i modele s pogonom na sve točkove. Obe arhitekture su kreirane tako da mogu da ugoste pogonske sklopove različitih izlaznih snaga, uz prednji, zadnji i integralni pogon.
STLA Medium može da primi baterije kapaciteta do 104 kWh, što obezbeđuje maksimalan domet od 708 kilometara, dok STLA Large nudi autonomiju do 805 kilometara uz pomoć baterija od 118 kWh.
Prva generacija Mante A je lansirana 1970., kao rival Ford Caprija, a bila je bazirana na limuzini Ascona. Naziv je nasleđen od Manta Ray koncepta, koji joj je prethodio, a koji je takođe izvršio uticaj na Chevrolet Corvette C3. Manta B je pristigla 1982., a zamenila ju je Calibra 1989.
Vrele Gume