Pretprošle, 2020. godine je osvežen za kinesko tržište, a evropska verzija pod Opel Insignia oznakom, takođe je restilizovana. To znači da će ostati u prodaji još najmanje tri godine, ali kada bude penzionisana, popularnu Insigniju će zameniti potpuno novo vozilo.
Nova generacija Opelove perjanice neće pristići pre 2024., ali neke detalje već sada znamo. Po najnovijim izveštajima, Insignia će se transformisati u automobil koji će po karoserijskoj konfiguraciji biti nešto između SUV-a i monovolumena.
Kroz sličnu metamorfozu je prošao Citroen C5, a isto se očekuje i u slučaju Ford Mondea. Dakle, Opelov potez ima smisla. Nova Insignia obećava pružanje više prostora unutar kabine, kao i veći prtljažnik, uz naravno višu poziciju sedenja.
Novajlija bi mogao da bude zasnovan na eVMP arhitekturi, koju će deliti s budućim naslednicima Peugeota 3008 i 5008. Ukoliko se ova pretpostavka pokaže tačnom, to bi značilo da će nova Insignia dobiti i čisto električnu verziju s različitim baterijskim opcijama i dometom između 402 i 645 kilometara. Što se snage tiče, ona bi trebalo da bude u rasponu od 135 do 335 konja.
Budući da se radi o temeljno revidiranoj verziji EMP2 platforme, ova nova arhitektura će takođe omogućiti Opelu da svojim kupcima ponudi i motore s unutrašnjim sagorevanjem. Doduše, ne očekujemo čisto tradicionalan pogonski sklop, već u kombinaciji s elektromotorima u okviru „plug-in“ hibridnog sistema. Aktuelna porodica turbobenzinskih i turbodizel motora će biti zamenjena novim blago hibridnim jedinicama, razvijenim u kooperaciji s belgijskom inženjerskom firmom Punch Powertrain.
S obzirom na to da Opel više nije pod GM-ovim krovom, ne treba očekivati da će nova Insignija deliti bilo šta s naslednikom Buick Regala.
Vrele Gume