Obnovljeni Volkswagen Teramont i Teramont X R Line - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Obnovljeni Volkswagen Teramont i Teramont X R Line

Volkswagen je prošle godine na američkom tržištu prikazao obnovljeni Atlas, a u međuvremenu je ovaj veliki SUV doteran i za ona tržišta gde se prodaje pod imenom Teramont (između ostalog u Kini).

Najupadljivije vizuelne izmene su na prednjem delu, zahvaljujući novim LED matrix svetlima, doteranoj maski sa osveženim VW logom, kao i izmenjenom braniku.

I pozadi su izvršene estetske korekcije, a ističu se nova svetla, hromirana lajsna ispod svetala i blago doterani branik.

Uz sve to treba pomenuti i nekoliko novih boja i novi dizajn alu točkova.

Za unutrašnjost su po najavama iz fabrike predviđeni novi multifunkcionalni volan sa zaravnjenim donjim delom, unapređeni infotainment sistem, novi kontrastni šavovi, bežično punjenje telefona kao i unapređenje nekih tehnologija (poput detekcije saobraćajnih znakova, sistema automatskog kočenja sa detekcijom pešaka, adaptivnog tempomata, sistema za održavanje vozila u kolovoznoj traci…).

Obnovljeni Teramont će premijeru imati sledećeg meseca na sajmu u Šangaju gde će biti prikazan i Teramont X R Line.

Teramont X je inače SUV-Coupe verzija Teramonta, pri čemu su stilske razlike između ove dve karoserijske verzije pre svega na zadnjem delu, u predelu stubova, krova i svetala. Takođe, drugačiji su i branici, svetla, kao i prednja maska.

Sada stiže i Teramont X R Line, sa još atraktivnijim stajlingom i bogatijom opremom.

Ukratko, ovde imao hromiranu prednju masku, prednji branik sa većim otvprima za vazduh, gloss black detalje, crne alu točkove od 21 inča, crvena kočiona klešta, zadnji krovni spojler, drugačiji zadnji branik…

Za unutrašnjost su između ostalog predviđeni novi volan sa zaravnjenim donjim delom i pedale od nerđajućeg čelika.

I ovaj model je napravljen na MQB platformi i ima isto međuosovinsko rastojanje kao i standardni Teramont (298 cm), ali je od njega nešto kraći i niži.

Motor je 2.0 TSI turbo benzinac sa 220KS i 350 Nm obrtnog momenta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Danas objavljeno

Renault, Nissan i Mitsubishi utrostručuju investicije u električne automobile

Vanja A

Priča o prvom električnom automobilu koji se pravio u Grčkoj

Vanja A

Greška u navigaciji poslala vozilo direktno pred voz

Vanja A

Ostavite komentar