Najupadljivije vizuelne izmene su na prednjem delu, zahvaljujući novim LED matrix svetlima, doteranoj maski sa osveženim VW logom, kao i izmenjenom braniku.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2021/03/212546-vw-t-11.jpg)
I pozadi su izvršene estetske korekcije, a ističu se nova svetla, hromirana lajsna ispod svetala i blago doterani branik.
Uz sve to treba pomenuti i nekoliko novih boja i novi dizajn alu točkova.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2021/03/212547-vw-t-111.jpg)
Za unutrašnjost su po najavama iz fabrike predviđeni novi multifunkcionalni volan sa zaravnjenim donjim delom, unapređeni infotainment sistem, novi kontrastni šavovi, bežično punjenje telefona kao i unapređenje nekih tehnologija (poput detekcije saobraćajnih znakova, sistema automatskog kočenja sa detekcijom pešaka, adaptivnog tempomata, sistema za održavanje vozila u kolovoznoj traci…).
Obnovljeni Teramont će premijeru imati sledećeg meseca na sajmu u Šangaju gde će biti prikazan i Teramont X R Line.
Teramont X je inače SUV-Coupe verzija Teramonta, pri čemu su stilske razlike između ove dve karoserijske verzije pre svega na zadnjem delu, u predelu stubova, krova i svetala. Takođe, drugačiji su i branici, svetla, kao i prednja maska.
Sada stiže i Teramont X R Line, sa još atraktivnijim stajlingom i bogatijom opremom.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2021/03/212548-vw-t-1111.jpg)
Ukratko, ovde imao hromiranu prednju masku, prednji branik sa većim otvprima za vazduh, gloss black detalje, crne alu točkove od 21 inča, crvena kočiona klešta, zadnji krovni spojler, drugačiji zadnji branik…
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2021/03/212549-vw-t-11111.jpg)
Za unutrašnjost su između ostalog predviđeni novi volan sa zaravnjenim donjim delom i pedale od nerđajućeg čelika.
I ovaj model je napravljen na MQB platformi i ima isto međuosovinsko rastojanje kao i standardni Teramont (298 cm), ali je od njega nešto kraći i niži.
Motor je 2.0 TSI turbo benzinac sa 220KS i 350 Nm obrtnog momenta.