22. Maja 2019.

Obnovljeni Land Rover Discovery Sport

Big Portal

Najvažnije, automobil je sada napravljen na platformu Premium Transverse Architecture koja je zaslužna za prostraniju unutrašnjost, a omogućava i različite nivoe elektrifikacije.

Izgled vozila je pretrpeo promene po uzoru na Velar i novi Evoque (između ostalog se ističu izmenjena LED svetla i branici, uz novu prednju masku), a tu su i novi alu točkovi od 18 do 21 inča, kao i par novih boja.

I enterijer je značajno modernizovan, što podrazumeva novi trokraki volan, nova sedišta sa unapređenim komforom, revidiranu centralnu konzolu, kvalitetnije materijale, digitalnu instrument tablu i 10-inčni Touch Pro infotainment sistem.

Pominju se i unapređena zvučna izolacija, 4G wi-fi hotspot, bogatija oprema (prednja sedišta sa funkcijom masaže, bežični punjač za smartphone), kao dugačka lista sistema za asistenciju vozaču (adaptivni tempomat, sistem autonomnog kočenja, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci…).

Treba pomenuti i novi pametni retrovizor nazvan “ClearSight Rear View”, a koji se dodirom na dugme može transformirati u HD video ekran koji pokazuje sliku sa kamere montirane na zadnjem staklu.

Što se game motora tiče, većina sada ima 48-voltni mild-hybrid sistem. Evropljani će moći da dobiju sledeće motore:

– 2.0 litarski dizelaš sa 110 kW/150KS i 380 Nm

– mild-hybrid 2.0 litarski dizelaš sa 110 kW/150KS i 380 Nm

– mild-hybrid 2.0 litarski dizelaš sa 132 kW/180KS i 430 Nm

– mild-hybrid 2.0 litarski dizelaš sa 177 kW/240KS i 500 Nm

– mild-hybrid 2.0 litarski benzinac sa 147 kW/200KS i 320 Nm

– mild-hybrid 2.0 litarski benzinac sa 184 kW/249KS i 365 Nm

Na nekim tržištima (kao što je američko) biće dostupan i mild-hybrid benzinac sa 300KS.

Izvor:Autoblog.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare