20. Jula 2019.

Nvidia rekonstruisala Apollo 11 spuštanje na mjesec uz pomoć ray tracinga

Big Portal

Proslavlja se 50. godišnjica sletanja Apolla 11 na Mesec 1969. godine, a Nvidia koristi ovaj jubilej da pokaže snagu svoje aktuelne GPU tehnologije.

Korišćenje RTX ray tracinga u realnom vremenu je bila glavna tema na kompanijinoj nedavno održanoj GTC konferenciji.

Nvidia je iskoristila svoju najnoviju tehnologiju kako bi kreirala velika poboljšanja u demonstraciji koju je kompanija kreirala pre pet godina, a potom preradila prošle godina u svrhu demonstriranja svoje Turing GPU arhitekture. Rezultat je simulacija sa potpuno interaktivnim grafičkim demoom, koji prikazuje model sunčeve svetlosti u realnom vremenu. Sve ovo pruža filmski i realističan prikaz sletanja na Mesec, sa preciznim senkama, odsjajima od metalne površine i kaciga i drugo.

Nvidia je već uložila dosta truda i sredstava u ovu simulaciju, koja radi na kompanijinom najnaprednijem grafičkom hardveru. Kada je tim počeo da konstruiše virtuelno okruženje, proučavali su vozilo koje je sletelo na Mesec, stvarnu refleksiju svemirskih odela astronauta i svojstva prašine i terena Mesečeve površine. Uz pomoć ray tracinga u realnom vremenu, Nvidijin tim je mogao da prouči relativnu poziciju Sunca i omogući da svaka površina reflektuje svetlo na način na koji bi to se to činilo u stvarnosti.

Bez obzira na to da li spadate u teoretičare zavere ili zaista verujete u to da je Apollo 11 tim sleteo na površinu Meseca, nema sumnje da je Nvidia uspela da rekonstruiše ovaj događaj sa velikim umećem, potencijalno nudeći pogled na nešto što se nalazi u svetskim arhivama a što je iskusilo svega desetak ljudi.

Izvor: TechCrunch

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare