Inicijalno, novajliju možemo(donekle) da vidimo na zatamnjenoj slici. Ono što znamo je da će dobiti elemente stajlinga karakteristične za WRX, što podrazumeva zjapeći ventilacioni otvor na haubi, šire lukove točkova i zadnje krilo. Inspiraciju bi trebalo da pronađe u Viziv Performance konceptu iz 2017.
Japanski prozvođač nije bio voljan da pruži dodatne detalje, sem obećanja da će WRX biti toliko brz da će oduzimati dah. Uz to, kako kažu u Subaruu, biće moćan, agilan i u potpunosti redizajniran.
Prethodna generacija WRX-a u vodećoj STi formi, povučena je iz prodaje 2018. iz dva razloga: završila je WRC kampanju, a Subaruu nije bila potrebna serijska, homologovana varijanta bazirana na reli trkaču, a 2,5-litarski bokser s 400 konja baš i nije po najnovijim ekološkim standardima.
Vrlo je verovatno da će ista regulativa sprečiti Subaru da reklamira rivala BMW M2 u Evropi, budući da već postoje izveštaji da će koristiti isti 2,4-litarski atmosferski bokser koji se nalazi ispod haube novog BRZ-a, rezervisanog za američko tržište.
Vrele Gume