Novi smart #1 Brabus kao pionir marke s integralnim pogonom - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Novi smart #1 Brabus kao pionir marke s integralnim pogonom

Kooperacija između smarta i Brabusa je započeta prije dvadeset godina.

Ako se zna da divizija AMG serijski oštri zube četvorotočkašima marke Mercedes, onda se može reći da se za top formu smarta brine nezavisna kompanija Brabus, pri čemu ne mislimo na tjuniranje već proizvedenih vozila, već za razvoj serijskih modifikacija.

Divizija smart-Brabus GmbH je osmišljena konkretno za te potrebe, a prvi zajedničkim snagama razvijen model se pojavio 2002. Godine.

Znamo da je smart nastanjen u Kini i da je holding Geely, koji inače posjeduje 50 odsto kapitala kompanije koja je nekada kontrolisala marku smart, angažovan u proizvodnji aduta nove generacije. Ali saradnja s Brabusom je i dalje na snazi, opstala je!

Nakon bazičnog električnog krosovera po imenu smart #1, njegova moćnija verzija je predstavljena u Narodnoj Republici Kini i došla je u vidu serijskog smarta #1 Brabusa, pretenciozno dekorisanog logotipima i nazivom njemačkog tjuning brenda.

Ovaj SUV se od standardnog modela razlikuje po više napadnoj karoseriji, što je dobijeno implementacijom brojnih dodataka. Posjeduje dodatne pseudo-proreze između prednjih svjetlosnih grupacija, modifikovane branike i veliki spojler na stražnjici vozila. Tu su i drugačiji trimovi na vratima i brojni crveni umeci cijelim obimom karoserije.

Novi smart #1 Brabus kao pionir marke s integralnim pogonom ...

Točkovi su takođe originalni uz felne koje se u prečniku šire do 19 cola. U kabini su vidljivi crveni bezbjednosni pojasevi, presvlake sjedišta izrađene od specifičnih vlakana koja su poznata i odomaćena i kod nas pod nazivom mikrofiber, dok su i papučice metalne. Vidimo i ostali karakterističan dekor.

Ono što je još važnije jeste to da je smart #1 Brabus prvi model u istoriji njemačke marke koji nudi sistem prenosa snage na sva četiri točka. Naposlijetku, zasnovan je na električnoj modularnoj platformi SEA (Sustainable Experience Architecture) koju je razvio kineski Geely, zahvaljujući čemu je omogućena konfiguracija s parom motora.

Standardni, 272 konjske snage moćni električni motor je zadržan na zadnjoj osovini, ali je dodat jedan i na prednju. Taj nudi 156 konjskih snaga pa je ukupna vatrena moć ovog mališana na nivou od impozantnih 428 “grla”!

E sad, priča ima i drugu stranu. Ona je tamna i kaže da ovakav smart teži cijelih 1.900 kilograma, umjesto (opet povelikih) 1.770 do 1.800 kg koliko karakteriše uvodnu modifikaciju. Nisu dostupni tehnički podaci koji opisuju trakcionu bateriju, ali znamo da je uvodni smart #1 opremljen jedinicom od 66 kWh.

Ono što je već objelodanjeno jeste to da u najbrutalnijem režimu vožnje, ovdje nazvanom “Brabus”, glavni junak ove priče stiže do 100 km/h za svega 3,7 sekundi, uz elektronsko ograničenje najviše brzine kretanja na nivou od, rekli bismo dovoljnih 180 km/h.

Novi smart #1 Brabus će, uostalom kao i “civilni” mališan, prvo istrčati na teren u Narodnoj Republici Kini gdje prodaja kreće u jesen. U nekom kasnijem momentu, radovaće mu se kupci i u ostalim državama svijeta.

(AutoRepublika)

Danas objavljeno

Hyundai Motor osvojio Luminary nagradu

Zeljka

Audi odustao od ideje

Zeljka

Kako se sklapa Rimac Nevera?

Zeljka

Ostavite komentar