21. Aprila 2022.

Novi sistem rangiranja videa stiže na Instagram

Big Portal

Ova društvena platforma usvojila je novi algoritam rangiranja koji favorizuje kreatore originalnog sadržaja u odnosu na video snimke koji se dele sa drugih platformi kao što je TikTok.

Izvršni direktor Instagrama, Adam Moseri, otkrio je novo ažuriranje na Tviteru:

Primarno je usredsređen na koncept originalnosti, rekao je o poslednjem ažuriranju. Kreatori su neverovatno važni za budućnost Instagrama i želimo da budemo sigurni da su uspešni i da dobiju svo priznanje koje zaslužuju.”



Originalni postovi će imati prioritet u odnosu na one koji se dele i na drugim platformama kao rezultat modifikacije rangiranja. U principu, ovo bi trebalo da učini jedinstveni materijal vidljivijim u Instagram fidovima i Reels-ovima.

Instagramov novi algoritam je deo cilja kompanije da spreči deljenje ponovo objavljenih video zapisa iz drugih aplikacija, kao što je TikTok. Kao rezultat toga, njegovi algoritmi će paziti na digitalne vodene žigove trećih strana i degradirati te snimke na platformi Reels.

instagram.jpg



Nakon obnove hronoloških fidova u martu, ovo je najnovija modifikacija algoritma platforme u vlasništvu kompanije Meta.

Instagramove oznake osoba su takođe ažurirane. Korisnici već duže vreme mogu da označavaju druge u svojim objavama, ali oznake prikazuju samo imena njihovih naloga. Vlasnici naloga sada mogu da menjaju svoje profile i dodaju kategorije u zavisnosti od svojih hobija ili zanimanja. Ove oznake će se zatim pojaviti u drugim postovima na kojima su označeni, piše Phandroid.

U međuvremenu, heštegovi proizvoda u objavama u feedu sada su otvoreni za svakoga u SAD-u, a ne samo za kreatore i kompanije, kao što su ranije bili. Nova funkcija, prema Moseriju, dizajnirana je da vam pomogne da generišete saobraćaj ka biznisu koji podržavate.

Benchmark.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare