“Srećni smo jer neprestano bilježimo rast prodaje i povećanje tržišnog učešća nektar limuna i nektar grejpa. I pored vanrednih okolnosti, u prvom kvartalu smo ostvarili povećanje prodaje za trinaest odsto, u odnosu na prošlu godinu. Očekujemo da će novi dizajn obradovati vjerne obožavaoce nektar radlera, te da će svojom dopadljivošću, svježinom i originalnošću privući i nove potrošače. Svakako, nastavljamo sa širenjem portfolija i iznenađenjima u 2021. godini”, izjavio je Ilija Šetka, generalni direktor Banjalučke pivare.
Nektar limun i nektar grejp imaju 60 odsto soka, 40 odsto piva, te dva odsto alkohola. U pitanju je kombinacija najpoznatijeg brenda Banjalučke pivare nektar piva s prirodnim sokom od vrhunskih sorti limuna i grejpa. Promjena izgleda je nastavak uvođenja inovacija kojim Banjalučka pivara sada pristupa ohrabrena vrlo pozitivnim reakcijama i zadovoljstvom potrošača novim nektarom.