Novi Honda Jazz stigao u Srbiju, objavljene i cijene - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Novi Honda Jazz stigao u Srbiju, objavljene i cijene

Dugoočekivana, potpuno nova generacija dostupna je i na našem tržitštu, i to u dve hibridne varijante – kao Jazz Hybrid i Jazz Crosstar Hybrid.

Novi Jazz imao je svetsku premijeru još na sajmu automobila u Tokiju, u oktobru 2019, da bi u Evropu stigao 2020, a odnedavno je dostupan i kupcima u Srbiji.

Hondin potkompaktni model je stilski modernizovan, ali je zadržao tipičan oblik karoserije koji je karakterisao i prethodne generacije ovog automobila.

Dizajner Baek Jongkuk kaže da mu je cilj bio da kreira vozilo koje će biti maksimalno funkcionalno, sa jednostavno oblikovanim, komfornim i praktičnim enterijerom.

Nova generacija modela Jazz donosi dve važne novine. Prva se odnosi na pogonski sistem – u ponudi je isključivo hibridni pogon, dok se druga tiče uvođenja “kros” verzije za sve terene, nazvane Crosstar, koja automobilu daje robustan izgled i povećan klirens.

Ovaj model se razlikuje od regularne verzije i po nekim stilskim detaljima na spoljašnjosti, uključujući drugačiju masku hladnjaka i krovne šine.

Hibridni sistem obe varijante modela Jazz sastoji seod 1.5-litarskog i-VTEC benzinca, elektromotora i litijum-jonske baterije. Bentinski agregat raspolaže sa 98 KS, a ukupna snaga spogonskog sistema je 109 KS.

To je dovoljno da automobil iz mesta do stotke ubrza za 9,4 s i da dostigne maksimalnih 175 km/h.

Poput drugih Hondi, i novi Jazz ima praktična zadnja sedišta koja se mogu preklapati na dva načina (takozvana “magic seats”), čime se dodatno povećava funkcionalnost vozila, dok je zapremina prtljažnika 304 litra.

Novi Jazz dolazi sa kombinacijom naprednih sistema aktivne i pasivne bezbednosti. To je prvi model Honde u Evropi sa centralnim prednjim vazdušnim jastukom u standardom paketu opreme.

Ovaj vazdušni jastuk je ugrađen u naslon sedišta vozača i širi se u prostor između vozača i suvozača, sprečavajući direktno sudaranje glavama vozača i saputnika na prednjem sedištu u slučaju bočnog udara.

Novi prednji centralni vazdušni jastuk funkcioniše u kombinaciji sa još dva elementa za slučaj bočnog sudara. Zatezač sigurnosnog pojasa, kako za vozača tako i za suvozača smanjuje njihovo bočno kretanje, a dodatno ih podržava i centralni naslon za ruke koji je sada viši.

Zahvaljujući novom pristupu, značajno je umanjena mogućnost povrede glave putnika. Novi vazdušni jastuk je jedan od deset koliko ih se nalazi u modelu Jazz e:HEV, a među njima je takođe i “i-side” sistem vazdušnog jastuka na zadnjem sedištu.

Ovaj jedinstveni vazdušni jastuk dvostruke strukture, ugrađen u naslon zadnjeg sedišta, aktivira se kako bi zaštitio putnike pozadi od udara u vrata i “C”stub u slučaju bočnih sudara.

Honda Jazz i Jazz Crosstar dopunjeni su Honda SENSING aktivnim tehnologijama asistencije vozaču.

Honda SENSING, koji je deo standardne opreme u novim Jazz modelima, među brojnim drugim elementima takođe obuhvata i sisteme Adaptive Cruise Control (prilagodljivi tempomat), Lane Keeping Assist System (sistem pomoći u zadržavanju saobraćajne trake) i Road Departure Mitigation (upozorenje na približavanje ivici puta), poboljšanu kameru šireg ugla sa višom definicijom koja zamenjuje višenamensku kameru i senzore iz modela Jazz prethodne generacije, prepoznaje širi raspon površine puta i karakteristika saobraćaja.

Kombinacija integrisanih aktivnih i pasivnih bezbednosnih elemenata donela je ovom modelu titulu jednog od najbezbednijih novih putničkih automobila u Evropi, te je zahvaljujući svojim naprednim tehnologijama i sistemima bezbednosti osvojio i maksimalnih pet zvezdica na EuroNCAP testu.

U unutrašnjosti dominiraju dva digitalna ekrana. Prvi je 7-inčni TFT displej uspred vozača koji menja analogne instrumente..

Centralni ekran Honda CONNECT multimedijalnog sistema ima dijagonalu 9 inča, a od funkcija, između ostalog, nudi DAB digitalni radio, kao i Apple CarPlay i Android Auto sisteme povezivosti sa smartfon uređajima.

Jazz najnovije generacije je prvi model u Hondinoj evropskoj liniji koji nosi novi amblem hibridnog pogonskog sklopa e:HEV i predstavlja prvi primer za brending “Honda e:Technology” koji će biti primenjen na sve buduće elektrifikovane automobile ovog japanskog proizvođača.

Za kraj – cene. Novi Jazz Hybrid u Srbiji košta od 23.990 evra za Confort verziju, dok cene za Jazz Hybrid Crosstrar u Executive varijanti kreću od 28.290 evra.

Danas objavljeno

Test: Ford EcoSport 1.0 EcoBoost

Vanja A

Koji proizvođači automobili su u najvećoj meri prilagođeni veganima?

Vanja A

Lada Niva kamper

Vanja A

Ostavite komentar