Italijanski proizvođač predstavio se publici u Ženevi novim modelom F8 Tributo koji u gami menja 488 GTB, a koji je, opet, 2015. nasledio Ferrari 458 Italia.
Novi model pogonjen je najsnažnijim Ferrarijevim V8 motorom, koji je do sada bio dostupan samo u modelu 488 Pista.
Sa 720 ks koje isporučuje pri 8.000 o/min i 770 Nm dostupnih već od 3.250 o/min, njegov 3.9 litarski V8 snažniji je od onog u 488 GTB za 50 “konja”, dok je maksimalni obrtni moment veći za 10 Nm.
Prevedno u performanse, Ferrari F8 Tributo 0-100 km/h ubrzava za 2,9 s (brži za 0,1 s od 488 GTB), dok mu je za postizanje brzine od 200 km/h potrebno 7,8 s (za 0,5 s brži nego Ferrari 488 GTB).
Maksimalna brzina automobila iznosi 340 km/h.
Osim unapređenja na polju motorizacije, Ferrarijevi inženjeri i dizajneri uspeli su i da smanje masu vozila, pa je F8 Tributo sa 1.330 kg lakši za 40 kg od prethodnika.
U Ferrariju takođe tvrde da novi model ima za 10% bolje aerodinamičke karakteristike u poređenju sa 488 GTB.
Dizajn je takođe promenjen u odnosu na prethodnila, a pojedini stilski detalji predstavljaju posvetu određenim modelima iz istorije kompanije iz Maranela (kao što su 308 GTB ili F40, sa koga je preuzet dizajn providnog poklopca motora).
Modernizovana je i unutrašnjost, tu su sada novi volan, atraktivni ventilacioni otvori kružnog oblika, a novina je 7-inčni ekran osetljiv na dodir, koji se nalazi na delu table ispred suvozača.
B92