Iako muške suknje nisu nikakva novost, čini se da je postpandemijsko vreme uzrokovalo da modni trendovi budu fokusirani na udobnost i slobodu što je deloimično razlog zašto sve više muškaraca nosi i kupuje suknje.
Prema britanskom “Guardianu”, iznenađujući novi trend odražava kako je život pandemije “oslobodio muškarce standardnih pravila odevanja”.
Suknje se pojavljuju kao novi trend u muškoj modi jer i sami dizajneri u svojim novim kolekcijama odražavaju “novu stvarnost”.
Pevač Hari Stajles predvodnik je ovog trenda koji je dodatno učvrstio pojavivši se na naslovnici američkog “Voguea” u pletenoj suknji , a ranije su se u suknjama pojavili i Dejvid Bouvi na naslovnici “The Man Who Sold the World”, Mik Džeger, ali i Kanje Vest u kožnoj suknji brenda “Givenchy”.
“Kad zaboraviš da postoji podela na mušku i žensku odeću, kad makneš ta ograničenja otvaraš prostor igre”, rekao je Hari Stajles za “Vogue”.
Dizajneri uključuju suknje ili haljine u svoje nadolazeće kolekcije, pa čak i čuveni brend “Burberry”.
Iako su u prošlosti muškarci u suknjama bili sporadična pojava, čini se da se taj trend značajno menja.
Foto: Shutterstock/FashionStock.com
Dizajner Tom Braun napravio je ozbiljan iskorak i približio suknje muškarcima. Prvi put ih je uvrstio u svoju kolekciju 2018., a od tad su standardan deo njegovih linija.
Braun je inače obožavatelj kilta, škotskog nacionalnog komada, kojeg je za muškarce i skratio.
U svojim modnim kampanjama često pomera granice “tradicionalno prihvatljivog”, a čini se da zahvaljujući njemu muške suknje postaju deo svakodnevnice.