Nova Octavia G-TEC ima tri rezerovara za metan, ukupnog kapaciteta 17,33 kg, kao i mali rezervoar za benzin u koji staje 9 litara ovog goriva.
Kako kažu u Škodi, to je dovoljno za maksimalnu autonomiju od oko 700 km.
CNG rezervoari omogućavaju da automobil na metan pređe 500 km, dok se uz pomoć benzina može preći dodatnih 190 km. Prelazak sa CNG na benzin se vrši automatski.
Ispod haube Škode Octavia G-TEC je 1.5 TSI sa 130 KS, koji prema WLTP standardu troši 3,4 do 3,6 kg metana na 100 km, ili 4,6 litara benzina na istoj distanci.
Octavia G-TEC se “pali” na benzin, da bi motor zatim automatski prešao u CNG mod.
Ponovni prelazak na benzin se takođe dešava automatski, ali samo kada pritisak metana u rezervoarima padne ispod 11 bara ili u slučaju da spoljna temperatura vazduha padne ispod -10 stepeni Celzijusa.
Uprkos dodatnim rezervoarima za metan, kupci modela Octavia G-TEC mogu i dalje da računaju na veliki prtlažni prostor koji kod hečbeka iznosi 455 a kod karavana 495 litara.
Škoda Octavia G-TEC u evropske prodajne salone stiže na jesen, do kada će biti poznata i cena ovog automobila.