Kompanija nije bila sigurna da li će dotična tehnologija biti sposobna da održi privlačnost sportskih modela. Izgleda da smo dobili odgovor, jer izvori unutar i izvan kompanije tvrde da će novajlija biti čisto električne prirode, kada bude stupio na scenu 2025.
To nije sve, jer po novom izveštaju, prethodnica čisto električnog 718 je Mission R Concept, predstavljen ranije ovog meseca. Poskidajmo ekstremne aero dodatke i dobićemo dobru inidikaciju kako bi mogao da izgleda serijski model. Ipak, i dalje postoji nekoliko izazova koje Porsche mora da prevaziđe, pre nego što u ponudu bude uključen još jedan EV.
Naime, u Cufenhauzenu su zabrinuti oko težine vozila. Cilj je 1.650 kilograma, što nije lako postići zbog velike mase baterija, mada Porsche navodno razvija skraćenu verziju PPE platforme da bi ostvario planove. Ono što kupci takođe mogu da očekuju je ulazni model sa zadnje pozicioniranim motorom, smešten ispod primerka s dva motora i pogonom na sve točkove, koji će jednim točkom ući na teritoriju 911-ice. Problem predstavlja i domet, s tim što Porsche kao minimum cilja 402 kilometra.
Čisto električni 718 će biti dostupan u Boxster i Cayman izdanjima, s tim što će kabriolet zadržati platneni sklopivi krov. Prednji deo će biti sličan Taycanovom, što je šire nego što smo navikli. Novajlija bi trebalo da debituje 2024. kao model za 2025. Biće interesantno videti da li će Porsche uspeti da ostvari zadate ciljeve.
Vrele Gume