Njegove reči je praktično potvrdio šef dizajna japanske marke, Ikuo Maeda, a budući da na snagu stupaju novi Euro 7 standardi, takav potez je bio neminovan.
U okviru novog plana elektrifikacije, Mazda namerava da značajno redukuje emsiju do 2030. na svim planovima. Naime, očekuje se da 25 odsto ponude bude s čisto električnim pogonom, dok će preostalih 75 odsto kombinovati SUS motore s hibridnim ili „plug-in“ hibridnom asistencijom. Po japanskoj publikaciji Kuruma News, nova MX-5 je takođe predviđena za elektrifikaciju.
Portparol japanske marke u SAD je izjavio da će Mazda vredno raditi na tome da novu MX-5 učini laganom, priuštivom, u poznatoj sportskoj konfiguraciji koja će zadovoljiti potrebe kupaca.
Iz nekog razloga, citirano izdanje novu generaciju roudstera naziva NG, a tu postoji mali problem. Naime, aktuelna generacija nosi naziv ND, dok su prethodne u nizu od NC do originalne NA. Ukoliko aktuelna nomenklatura nastavi da se primenjuje, sledeći modeli bi trebalo da nose oznake NE, NF i tako dalje.
Budući da mazda kaska za drugim proizvođačima po pitanju BEV tehnologije, najočigledniji pogonski sklop za novu generaciju MX-5 bi bio blago hibridni sistem ili klasična hibridna postavka. Što se „plug-in“ varijante tiče, baterijski paket je značajno veći, što bi u prevodu donelo višak nepoželjne mase.
Mazda takođe istražuje stvari u oblasti sintetičkih goriva, što bi joj pomoglo da u životu održi motore s unutrašnjim sagorevanjem. Međutim, za sada je to u domenu planova. Sintetička goriva su još uvek na „dugačkom štapu“, a nema garancija da će biti kreirano ugljenično-neutralno gorivo, sposobno da zameni benzin i dizel.
Vrele Gume