Dobitnici glavne nagrade Sonji Miletić iz Banje Luke uručen je automobil Hyundai
i30. Nagrade su uručene i dobitnicima trotineta Xaomi Mi 3 Ostoji Veselinoviću iz Banje Luke i
Vesni Mitrović iz Trebinja.
Obraćajući se prisutnim zvanicama, predsjednik Uprave Nove banke Siniša Adžić čestitao je
dobitnicima, a posebno se zahvalio dugogodišnjem partneru, kompaniji Mastercard, sa kojim
je uspješno realizovana još jedna ljetnja nagradna igra, kao i promocija boljeg i sigurnijeg
način plaćanja – karticom ili mobilnim telefonom. “Zajedničkim snagama radimo na promociji
bezgotovinskog plaćanja za građane Bosne i Hercegovine. Cilj naše saradnje je da svima
olakšamo pristup finansijskim uslugama i kroz to pružimo doprinos daljem razvoju društva u
kom poslujemo. Temelji našeg uspjeha izgrađeni su kao sinergija dobrih finansijskih
performansi, pažnje prema zajednici i potrebama naših klijenata. Mi slušamo klijente, radimo
da zadovoljimo njihove potrebe, ali isto tako vodimo računa da se radeći dobro osjećamo.
Ovakvi trenuci, kada kroz nagrade sreću unosimo u nečiji život ili kada okupimo drage
prijatelje, čine upravo to – nose dobar osjećaj i za mene i za sve zaposlene u Novoj banci”,
izjavio je gospodin Adžić.
Ispred kompanije Mastercard čestitke je uputila Jelena Ristić, regionalna direktorica za tržišta
Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore: “Svi mi cijenimo praktičnost, brzinu i sigurnost u
svojoj svakodnevnici i to su karakteristike koje nam tehnologije, naročito one platne, donose.
U okviru sada već tradicionalne nagradne igre koju organizujemo sa našim partnerom, Novom
bankom, korisnici Mastercard kartica bili su u prilici još jednom se uvjeriti u sve te pogodnosti,
i kako je lagodno plaćati platnim karticama u fizičkom okruženju ili na internetu, ili onda kada
se ta kartica sačuva u e-Novčaniku, te i sam vaš telefon postane sredstvo plaćanja. Čestitam
svim dobitnicima na osvojenim atraktivnim nagradama, ali hvala i svima koji su u nagradnoj
igri učestvovali. Hvala i našem dugogodišnjem partneru, Novoj banci, na kontinuiranim
naporima da na domaće tržište donosimo funkcionalna rješenja koja našim sugrađanima
olakšavaju život i svakodnevna plaćanja čine jednostavnim, brzim i sigurnim”.
U 2022. godini Nova banka je nastavila kontinuirani rast u svim segmentima, a posebno u
sferi bezgotovinskog plaćanja. Proces digitalne transformacije doveo je do značajnih
promjena, koje se, prije svega, ogledaju u promjeni fokusa sa proizvoda na dinamičku
saradnju sa klijentima. Više od 20 hiljada klijenata Nove banka trenutno koristi jedan od
ponuđenih oblika digitalnih rješenja, od čega je aktivnost na mjesečnom nivou 50%, što je
značajan porast u odnosu na prethodne godine.